دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1395 - 10:32

مراسم تجلیل از دانشجویان ممتاز کارشناسی ارشد روانشناسی واحد شاهرود برگزار شد

مراسم تجلیل از دانشجویان ممتاز رشته‌های کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی و بالینی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با حضور دانشجویان و استادان این رشته‌ها برگزار شد.
کد خبر : 89562

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر گروه روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در این مراسم، گفت: « هدف از برگزاری این جشن ایجاد رقابت سالم بین دانشجویان برای کسب رتبه‌های برتر درسی و پژوهشی است و امیدواریم این‌گونه حرکت‌ها انگیزه‌های دانشجویان و اساتید را برای حرکت روبه‌جلوتر بیشتر کند«.



دکتر شهناز نوحی با قدردانی از تلاش مدیر گروه روانشناسی عمومی و استادانی که در ارتقای علمی دانشگاه و به‌ویژه گروه‌های روانشناسی تلاش می‌کنند، افزود: «دانشجویانی که امروز به‌عنوان ممتازان و رتبه‌های اول تا سوم هر ورودی در رشته‌های کارشناسی ارشد عمومی و بالینی معرفی می‌شوند به‌عنوان الگوی دیگر دانشجویان در تلاش بیشتر هستند و دانشجویان دیگر نیز باید با تلاش مضاعف، خود را به سطوح بالاتر برسانند تا در مقطع دکترا نیز بتوانند با خیالی آسوده‌تر تحصیلات خود را بگذرانند«.



در این جشن که با اجرای موسیقی، سخنرانی مذهبی و مداحی همراه بود از دانشجویان اول تا سوم رشته‌های کارشناسی ارشد رشته‌های روانشناسی عمومی و بالینی در ورودی‌های مختلف و با حضور استادان این رشته قدردانی به عمل آمد.



بنفشه طاهری ورودی 91 و ندا سادات هاشمی ورودی 92 در رشته روانشناسی بالینی و زینب السادات میرغفوریان ورودی 91 و اختر محمدیون ورودی 92 در رشته روانشناسی عمومی به‌عنوان رتبه‌های اول رشته‌های یادشده معرفی شدند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب