دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1402 - 08:34

دانشگاه‌ها در حوزه‌های فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ارزیابی و امتیازدهی می‌شوند

دانشگاه‌ها در حوزه‌های فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ارزیابی و امتیازدهی می‌شوند
مدیرکل اقتصاد دانش‌بنیان و بازار فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: واحد‌های دانشگاهی در حوزه‌های فناوری، اقتصاد دانش‌بنیان، توسعه زیرساخت‌های فناوری، پویش، دوره‌های کوتاه‌مدت و رویداد صدرا بررسی و براساس جداول ابلاغی ارزیابی و امتیازدهی می‌شوند.
کد خبر : 895333

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست گردهمایی مسئولان دفاتر اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با هدف بررسی فعالیت‌های اقتصادی و درآمد‌های غیرشهریه‌ای با حضور نمایندگان واحد‌ها در محل سالن جلسات اداره‌کل اقتصاد دانش‌بنیان استان برگزار شد.

در این جلسه هریک از نمایندگان واحد‌های دانشگاهی با ارائه گزارش عملکرد و فعالیت‌های دانش‌بنیان، پروژه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری به بیان پیشنهادها و نظر خود در این باره پرداختند.

دانشگاه‌ها در حوزه‌های فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ارزیابی و امتیازدهی می‌شوند

مدیرکل اقتصاد دانش‌بنیان و بازار فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این نشست به بیان و تشریح مأموریت‌های ابلاغی این اداره‌کل درباره کسب درآمد‌های غیرشهریه‌ای، فعالیت‌های فناورانه و برگزاری رویداد‌های صدرا پرداخت.

جلال حیدربیگی با بیان اینکه کارنامه فعالیت‌های فناورانه واحد‌های دانشگاهی طراحی و ابلاغ شده است، افزود: از این پس اقدامات واحد‌های دانشگاهی در حوزه‌های فناوری، اقتصاد دانش‌بنیان، توسعه زیرساخت‌های فناوری، پویش، دوره‌های کوتاه‌مدت و رویداد صدرا بررسی و براساس جداول ابلاغی ارزیابی و امتیازدهی خواهد شد و طبق آن واحد‌های استان تهران در این باره رتبه فناوری اخذ خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته