دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با صرفه‌جویی شصت میلیارد ریالی مدیریت شهری منطقه 8 انجام شد؛

احداث پل عابر پیاده در بزرگراه شهید باقری

احداث پل عابر پیاده در بزرگراه شهید باقری
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 8 از احداث پل عابر پیاده در بزرگراه شهید باقری حد فاصل جنوب خیابان جانبازان شرقی تا خیابان شهید حسینی با صرف هزینه ده میلیارد ریالی خبر داد.
کد خبر : 895027

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجید سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: با عنایت به اجرای پروژه احداث دور برگردان غیرهمسطح در اتوبان شهیدباقری، پل هوایی عابر پیاده فرسوده و معارض طرح توسط این منطقه جمع‌آوری و با توجه به وجود کاربری‌های مسکونی و آموزشی در محدوده پروژه، پس از مطالعه و تصویب سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران محل احداث پل هوایی جدید مکان‌یابی و با صرف هزینه ده میلیارد ریال نسبت به احداث پل هوایی عابر پیاده جدید اقدام شد.

سلمانی در ادامه افزود: پل هوایی عابر پیاده اتوبان شهید باقری از تجمیع و تلفیق پل‌های جمع‌آوری شده در دو محل از سطح منطقه و در راستای صرفه‌جویی در هزینه‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

گفتنی است در برآوردهای اولیه و قبل از تصمیم به احداث با استفاده از پل‌های جمع‌آوری شده سطح منطقه هزینه این پروژه هفتاد میلیارد ریال محاسبه شده بود که بر اساس این اقدام، مدیریت شهری منطقه 8 علاوه بر کسب رضایت شهروندان و تسهیل در رفت‌و‌آمد ایشان به میزان 60 میلیارد ریال به صرفه و صلاح شهرداری تهران عمل نموده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته