دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1395 - 16:55
رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی:

اداره مدارس خیرساز توسط خیرین در دستور کار قرار گرفت

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، گفت: بنا به دستور وزیر آموزش و پرورش مصوبه‌ای برای اداره مدارس خیر ساز در دستور کار قرار گرفته تا در صورت علاقه‌مندی خیران، بتوان از ظرفیت آنها برای اداره مدیریت مدارس استفاده کرد.
کد خبر : 89485

به گزارش گروه اجتماعی آنا، مرضیه گرد درهجدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان کرمان اظهارکرد: آموزش و پرورش برای تعلیم و تربیت علاوه بر احداث فضای آموزشی توسط خیرین به کمک‌های فکری و معنوی آنان هم نیاز دارد.


رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، با بیان اینکه مسئولان آموزش و پرورش از مشارکت مردم در امر مدرسه سازی، مدرسه یاری و مدرسه داری انرژی می‌گیرند، تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره فرهنگ ‌سازی کار خیر در آموزش و پرورش است.


وی خیران مدرسه‌ساز را پشتیبان و سرمایه‌های نظام آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: هر فردی توان و لیاقت انجام کار خیر در آموزش و پرورش را ندارد.


گُرد با بیان اینکه مشارکت در آموزش و پرورش به دو صورت است، افزود: عده‌ای با هزینه خودشان در امر مدرسه‌سازی مشارکت دارند و سود و سرمایه آن نیز تقسیم می‌شود و عده‌ای به عنوان مدرسه‌یار و مدرسه‌ساز با آموزش و پرورش همکاری دارند.


رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، گفت: بنا به دستور وزیر آموزش و پرورش مصوبه‌ای برای اداره مدارس خیر ساز در دستور کار قرار گرفته تا در صورت علاقه مندی خیران، بتوان از ظرفیت آنها برای اداره مدیریت مدارس استفاده کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته