دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

۳۰ بهمن آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره «معدن، فرآوری مواد معدنی و صنایع وابسته»

۳۰ بهمن آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره «معدن، فرآوری مواد معدنی و صنایع وابسته»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از برگزاری جشنواره رویش با محور معدن در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 894818

اسدالله شفیع‌زاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناروی آنا از برگزاری نخستین جشنواره رویش با محور معدن، فرآوری مواد معدنی و صنایع وابسته در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد:‌ واحد اهر با همه ظرفیت‌های خود آماده همکاری علمی، پژوهشی و فناوری با سازمان‌ها، ادارات، دانشگاه‌های عالی، صنایع و معادن در راستای پیشبرد اهداف عالی علمی، فرهنگی، اقتصادی و ... در شهرستان اهر است.

وی افزود: یکی از وظایف اصلی مرکز رشد واحد‌های فناوری اهر تشویق و مشارکت دادن اعضای هیئت علمی و دانشجویان در ایجاد واحد‌های فناور با هدف تجاری‌سازی ایده‌های نو، توسعه و ارتقای ارتباط با صنعت است که امیدواریم با برگزاری جشنواره‌ها و رویداد‌های علمی و پژوهشی ازجمله «جشنواره رویش با محور معدن، فرآوری مواد معدنی و صنایع وابسته به آن» که به همت مرکز رشد واحد اهر و با همکاری شرکت مولیبدن مس آذربایجان، شرکت مس مزرعه و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد به این امر مهم دست پیدا کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر اهداف برگزاری نخستین جشنواره رویش با محور معدن، فرآوری مواد معدنی و صنایع وابسته را حمایت از ایده‌های نو، استعداد‌های درخشان و کارآفرینان به منظور ایجاد بستر مناسب برای تولید و تجاری‌سازی محصولات فناورانه و دانش‌بنیان عنوان کرد.

برگزاری جشنواره رویش با محور معدن در دانشگاه آزاد اهر

شفیع‌زاده گفت: شرکت در این جشنواره برای علاقه‌مندان آزاد بوده و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در زمینه روش‌های نوین در اکتشاف مواد معدنی، روش‌های نوین درشناسایی ذخایر فلزات گران‌بها و عناصر نادر، تکنولوژی‌های معدنکاری هوشمند، فناوری‌های معدنکاری سبز، فناوری استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر در معدنکاری، فناوری‌های نوین در فرآوری مواد معدنی، فناوری‌های نوین در تولید سنگ‌های ساختمانی و مصنوعی، تولید نانو ذرات مس و ترکیبات مس، فناوری‌های نوین در تحقق زنجیره تولید آهک، فناوری‌های نوین در استفاده از گاز‌های خروجی کوره آهک، کاربرد مواد معدنی در حوزه انرژی‌های نو، بومی‌سازی فناوری‌های تجهیزات پیشرفته معدنی تا تاریخ ۳۰ بهمن‌ ۱۴۰۲ به آدرس الکترونیکی www.eastp.ir ارسال و برای اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۰۴۱-۴۴۲۳۵۵۸۶ تماس بگیرند.

وی بیان کرد:‌ اکنون دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با درجه سازمانی بسیار بزرگ و بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۱۳۱ رشته تحصیلی در مقاطع دکتری ۱۲ رشته، ۵۴ رشته در مقطع کارشناسی ارشد، ۵۶ رشته در مقطع کارشناسی و ... به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی منطقه ارسباران و شمال شرق استان آذربایجان شرقی در حال فعالیت است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر اضافه کرد:‌ این واحد دانشگاهی دارای سه دانشکده مصوب علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه، دو کتابخانه مرکزی و انسانی با داشتن بیش از ۵۳ هزار جلد کتاب در حوزه‌های تخصصی علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، پزشکی، چندین آزمایشگاه مجهز به آخرین تجهیزات روز دنیا و منحصربه‌فرد آزمایشگاهی و اکتشافاتی به همراه فضای مناسب تحقیقاتی، آزمایشگاه و سوله‌های مجزا که برای هرگونه مطالعه و تحقیق پژوهشگران، محققین و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی آماده خدمت‌رسانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته