دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1395 - 17:06
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد:

لزوم بررسی‌ جزئیات حادثه کوهسار/ اختلاف وزارت نیرو با شهرداری عامل خشک شدن پارک چیتگر

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران، عنوان کرد: حادثه کوهسار موضوع کوچکی نیست و نیاز به بررسی‌های دقیق دارد تا دیگر شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.
کد خبر : 89469

به گزارش گروه اجتماعی آنا، احمد مسجد جامعی در دویست و شصت و دومین جلسه شورا با اشاره به حادثه دلخراش فوت کودک خردسال در بوستان کوهسار منطقه 5 ، گفت: کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری به سرعت گزارش این واقعه را آماده کرده و من می‌خواهم تا در همین جلسه ارائه شود زیرا انجام این کار دست کم نوعی پاسخگویی هرچند اولیه به دغدغه‌های افکار ‌عمومی‌ است.


وی ادامه داد: این موضوع، موضوع کوچکی نیست و نیاز به بررسی‌های دقیق دارد تا دیگر شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم لذا باید در اولین فرصت یک جلسه به این حادثه اختصاص داده شود.


مسجد جامعی در ادامه با توجه به برگزاری نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر، افزود: این اتفاق، اتفاق خوبی بود و باید از مجموعه دارهایی نظیر موزۀ ملک، مسجد جمکران و آستان قدس رضوی که آثارشان را دربارۀ نیمه شعبان و مفاهیمی از این قبیل بدون هیچ چشمداشتی در اختیار شهرداری، برای نصب در تابلوهای شهری قرار دادند، قدردانی کرد.


عضو شورای اسلامی شهر تهران همچنین در تذکری دیگر یادآور شد: متاسفانه درختان پارک چیتگر به واسطه اختلاف بین وزارت نیرو و شهرداری در حال خشک شدن هستند که باید هر چه سریعتر این اختلافات رفع شود. درختانی که ۲۰ سال زحمت کشیده شده و بار و برگ داده‌اند نباید این‌گونه در معرض نابودی قرار گیرند.


مسجد جامعی در پایان نیز با اشاره به باغ گیاه شناسی تهران گفت: این باغ مجموعه‌ای از گونه‌های گیاهی سایر نقاط جهان را در خود جای داده که به عنوان یک اقدام ارزشمند از سوی سازمان فضای سبز محترم شمرده می‌شود. این قبیل اقدامات می تواند الگوی مناسبی برای ایجاد در بوستان هایی نظیر بوستان ولایت باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: مسجد جامعی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته