دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برای پخش در ماه مبترک رمضان در حال انجام است:

ضبط سریال «علی‌البدل» تیم «پایتخت» در خانه خان‌های اشترانکوه

گروه تولید سریال «علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری این روزها در اشترانکوه، در حال ضبط صحنه‌های مربوط به خانه خان‌ها هستند.
کد خبر : 89450

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، لوکیشن‌های این سریال خانه خان‌ها، حمام و اطراف روستای شورین، ورکانه و اشترانکوه است.


تاکنون تمام بازیگران اصلی جلوی دوربین رفته‌اند و ممکن است بر اساس تغییر و تحول فیلمنامه چند بازیگر دیگر هم به پروژه اضافه شود.


الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «علی‌البدل» در مورد پخش این سریال در ایام ماه مبارک رمضان گفت: «تمام تلاشمان این است که سریال را برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان آماده کنیم، اما کار سختی است.»


وی همچنین عنوان کرد: «قطعا پس از پایان تصویربرداری «علی‌البدل» نسخه سینمایی پایتخت کلید می‌خورد.»


غفوری افزود: «با مذاکرات و تفاهم‌هایی که با مدیران تلویزیون انجام شده، مقرر شده است که بلافاصله پس از پایان سریال «علی‌البدل» وارد پروسه تولید پایتخت بشویم.»



سریال «علی‌البدل» یکی از گزینه‌های شبکه یک سیما برای پخش در شب‌های ماه رمضان امسال است که به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه‌کنندگی الهام غفوری بر اساس طرحی از محسن تنابنده ساخته می‌شود.


در خلاصه داستان این سریال آمده است: «من علی‌البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم میگن مگه لالی، حرف بزنم میگن حق رای نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم.»


مهدی فخیم‌زاده، مهدی هاشمی، محسن تنابنده، هادی کاظمی، احمد مهرانفر، ناهید مسلمی، محمود جعفری، هومن حاجی عبدالهی، حسین محب اهری، سمانه پاکدل، مهسا باقری، هدیه آزاده و فروغ قجابگلی از بازیگران این سریال هستند.


از دیگر عوامل این سریال می‌توان به محسن تنابنده سرپرست نویسندگان، خشایار الوند نویسنده، مجید اسکندری طراح گریم، امیر پرتوزاده مدیر صدابرداری، فرشاد گل‌سفیدی مدیر تصویربرداری، افسر نجات‌ایمانی طراح صحنه و لباس و حسن وارسته مشاور اشاره کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته