دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 بهمن 1402 - 16:21

قربانی: حساب‌های فدراسیون تیراندازی مسدود شده، اما متوقف نشده‌ایم+ فیلم

قربانی: حساب‌های فدراسیون تیراندازی مسدود شده، اما متوقف نشده‌ایم+ فیلم
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: حساب‌ها مسدود شده، اما متوقف نشده‌ایم، با مشکلات مالی شدید مواجه شدیم ، اما از آنها عبور کردیم.
کد خبر : 893747

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی قربانی در مراسم تجلیل از مدال اوران تیراندازی گفت: زمانی که وارد فدراسیون شدم، با 34 میلیارد بدهی مواجه بودم، ولی متوقف نشدیم. اول سال اعزام به برزیل داشتیم که با طلا بازگشتند. در سال جاری هم روند مدال‌آوری در رویدادهای مختلف حضور داشتند و 36 مدال رنگارنگ بدست آمد، آن هم با همه کمبودها.

وی افزود: سعی کردیم خوابگاه‌ها و تأسیسات را تعمیر و تجهیز کنیم و چند میلیارد هزینه شد و خدا را شکر شرایط خوبی وجود دارد. رشته اهداف پروازی تقریباً تعطیل بود، اما با رسیدگی به این رشته 7 مدال بدست آمد و محمد بیرانوند نیز ضمن کسب مدال طلا، سهمیه المپیک گرفت.

قربانی تاکید کرد: نمی‌توانیم ورزشکاران را رها کنیم و آنها باید به مسابقات مختلف بروند. باید فاصله خود را کم کنیم. اگر این فاصله مثل بازی‌های آسیایی باشد، نباید انتظار مدال در المپیک داشت، اما اگر فاصله بین محل اسکان و تمرینات و مسابقات کم باشد، می‌توان قول مدال را داد.

رئیس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: حساب‌ها مسدود شده، اما متوقف نشده‌ایم. با مشکلات مالی شدید مواجه شدیم ، اما از آنها عبور کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته