دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جمع‌آوری بانک ایده‌های دانش‌آموزان

جمع‌آوری بانک ایده‌های دانش‌آموزان
دبیر دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب گفت: در مجموعه دبیرخانه دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی سعی کردیم فضایی برای تبادل تجربه دانش آموزان در این نمایشگاه ها فراهم کنیم و از ۴۵ روز پیش بانک ایده‌ها نیز جمع آوری شده است.
کد خبر : 893420

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا نجم، دبیر دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش آموزی مدرسه انقلاب در نشست خبری دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب که امروز ظهر برگزار شد، گفت: در مجموعه دبیرخانه دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی سعی کردیم فضایی برای تبادل تجربه دانش آموزان در این نمایشگاه ها فراهم کنیم و از ۴۵ روز پیش بانک ایده‌ها نیز جمع آوری شده است.

وی با بیان اینکه قالب فضای نمایشگاه‌های به‌صوزت روایت‌محور است، افزود: بر روی موضوع تامین محتوا تمرکز ویژه‌ای داشته‌ایم تا با ابزار هنر ‌به صورت هنرمندانه به دانش‌آموزان ارائه شود. همچنین شیوه‌نامه تصویری برای دانش‌آموزان ارائه می‌شود تا بدانند که از کجا شروع کردند و به کجا رسیدند.

نجم ادامه داد: گروه راویان و رسانه‌ایی دانش‌آموزان مدرسه از ابزار رسانه و فضای بازی شروع می‌کنند تا روایت انقلاب را به گوش دیگر دانش‌آموزان برسانند. دانش‌آموزان به منبع‌شناسی تسلط ندارند و نقش تامین محتوا را برعهده داریم.

دبیر دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب خاطرنشان کرد: تامین محتوای امین برای دانش‌آموزان در اولویت قرار دارد تا محتوایی را به‌صورت پیشنهادی آماده کنیم. برگزاری همزمان فعالیت کار و اردو تحت عنوان کاردو نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته