دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ماجرای دلالانی که دستشان در باشگاه پرسپولیس کوتاه شده/ حمله به اوسمار با اسم رمز دودستگی در تمرین!

ماجرای دلالانی که دستشان در باشگاه پرسپولیس کوتاه شده  حمله به اوسمار با اسم رمز دودستگی در تمرین!
باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسیده از اوسمار ویرا در ادامه راه استفاده کند؛ اما برخی از دلالانی که دستشان در باشگاه برای معرفی مربیان مورد نظرشان کوتاه شده، اقدامات عجیبی انجام می‌دهند.
کد خبر : 892812

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شرایط مالی باشگاه پرسپولیس به  گونه ای نیست که بتواند دست روی مربیان نامی و گران قیمت بگذارد. بررسی رزومه مربیان خارجی که به این باشگاه معرفی شده گویای این است که انتخاب سرمربی با کارنامه به همین راحتی نیست. در نتیجه همان طور که امروز صبح در این باره اینجا نوشتیم مدیران پرسپولیس در این اندیشه هستند که هدایت فنی تیم را به عهده اوسمار ویرا بگذارند.

نکته جالب اینجاست منهای اینکه آیا این تصمیم می تواند پرسپولیس را به سر مقصد منزل برساند یا خیر تحرکات عجیب دلالان و مدیر برنامه هایی است که وقتی متوجه نیت باشگاه شده اند به طرز عجیبی اقدام به خبرسازی در مورد تیم پرسپولیس کرده اند.

در تازه ترین اقدام خبری منتشر شده که بازیکنان در پرسپولیس دو دسته شده اند و یک عده حامی اوسمار هستند و تعدادی هم مخالف و آن دسته که موافق هستند توانسته اند باشگاه را مجاب کنند که اوسمار را به عنوان سرمربی انتخاب کنند اما ماجرا اینجاست که وضعیت مالی باشگاه باعث شده تا به این نتیجه برسند و حضور امروز رضا درویش در تمرینات تیم هم بی ربط به این تصمیم نبوده است.

ماجرای دلالانی که دستشان در باشگاه پرسپولیس کوتاه شده/ حمله به اوسمار با اسم رمز دودستگی در تمرین!

حمایت امروز علیرضا بیرانوند از اوسمار هم مزید بر علت شده تا عده ای از همین مدیر برنامه ها و دلالان خشمگین شوند و به شایعه دو دستگی و بازیکن سالاری در این تیم دامن بزنند. هر چند که پیگیری های خبرنگار آنا از اطرافیان تیم نشان می دهد که این دو دستگی درست نیست و بازیکنان تیم هم با اوسمار ویرا موافق هستند.

البته که بازیکن سالاری در هیچ باشگاهی مورد تایید نیست اما اینکه یکسری از افراد به اسم مدیربرنامه با انتشار برخی مطالب در صفحات شخصی خود در نقش دایه های مهربان تر از مادر خود را نشان می دهند و نکات باشگاه داری را در باب جلوگیری از بازیکن سالاری یادآور می شوند جالب است زیرا همین افراد به دنبال این هستند تا گزینه های سرمربیگری خود را که مشخص نیست چه رزومه و کیفیتی دارند به باشگاه قالب کنند و در واقع انتقاداتشان از بازیکن سالاری بیشتر برای این است که موفق نشده اند گزینه های خود را معرفی کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته