دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛

روحیه جهادی بسیجیان اهرمی قوی برای رفع مشکلات جامعه

روحیه جهادی بسیجیان اهرمی قوی برای رفع مشکلات جامعه
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی تأکید کرد که روحیه جهادی بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی اهرمی قوی برای رفع مشکلات جامعه است.
کد خبر : 892724

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در آستانه دهه مبارک فجر اعضای شورای بسیج اساتید و کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در این نشست با اشاره به مأموریت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی درباره حل مسائل جامعه گفت: برای رفع مشکلات اجتماعی باید از ظرفیت‌های بالقوه بسیج اساتید و کارکنان استفاده شود.

آرش رنجبران افزود: روحیه جهادی بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی اهرم قوی برای رفع مشکلات جامعه خواهد بود.

وی با بیان اینکه بسیج از جنس خود مردم بوده و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در همه عرصه‌ها و در تمام شادی‌ها و مشکلات مختلف همواره همراه و غمخوار و در کنار مردم بوده است، ادامه داد: امروز بسیج در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی می‌کند و نقش ارزشمند و اثرگذار دارد.

سیدابراهیم آقازاده مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی هم در این نشست بر ضرورت آمادگی کامل بسیج در همراهی با دانشگاه و مسئولان تأکید کرد و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اینکه استادان بسیجی باید پیشران جامعه باشند، اظهار کرد: مسئولیت استادان در جهاد تبیین و جهاد نرم سنگین است، همانطور که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هم تأکید شده، ما ابتدا باید به خودسازی بپردازیم.

سید نظیری فرمانده حوزه بسیج کارمندی شهرستان تبریز هم از تفکر و نگرش بسیجی رئیس و مسئولان دانشگاه ازاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی نسبت به مسائل مهم جامعه و منویات مقام معظم رهبری قدردانی کرد.

در پایان این نشست اعضای بسیج اساتید و کارمندی دیدگاه‌های خود را درباره مسائل مهم دانشگاه و جامعه ابراز و از اهتمام فراوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در حل مشکلات و ارتباط دانشگاه با صنعت که مورد تأکید مقام معظم رهبری و سایر مسئولان کشور است، قدردانی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته