دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1395 - 10:47

تجلیل از 99 منتخب بیست و یکمین دوره مسابقات کتبی و شفاهی قرآن و عترت (ع) واحد تبریز

معاونت دانشجویی، فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز مراسم محفل انس با قرآن برگزار کرد. در این مراسم از منتخبان مسابقات کتبی و شفاهی قرآن و عترت (ع) تجلیل شد.
کد خبر : 89230

به گزارش خبرگزاری آنا از تبریز، به همت کانون قرآن و عترت (ع) معاونت دانشجویی، فرهنگی و مشارکت کانون قرآن و عترت(ع) بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز مراسم محفل انس با قرآن و تجلیل از منتخبان مرحله واحدی بیست و یکمین دوره مسابقات کتبی و شفاهی قرآن و عترت (ع) برگزار شد.


در این مراسم و محفل قرآنی و معنوی استاد سعید وحیدی مهر، حافظ کل قرآن و دبیر شورای قرآن استان آذربایجان شرقی در باره تدبر در قرآن مطالبی را برای حاضران تشریح کرد و سپس احمد شریعت و فرهاد موذن حافظان و قاریان راه یافته به مرحله کشوری به قرائت قرآن پرداختند.


این مراسم با اهدای لوح و هدایا به 99 نفر از منتخبان (14 نفر استاد - 77 نفر دانشجو - 8 نفر کارمند) بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت (ع) مرحله واحدی پایان یافت.


مراسم محفل انس با قرآن و تجلیل از منتخبان مرحله واحدی بیست و یکمین دوره مسابقات کتبی و شفاهی قرآن و عترت (ع) در مسجد امیرالمومنین (ع) دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: تجلیل واحد تبریز
ارسال نظر
هلدینگ شایسته