دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی؛

رهبران هدایتی بایستی کار نیک را به دانش‌آموزان آموزش بدهند

رهبران هدایتی بایستی کار نیک را به دانش‌آموزان آموزش بدهند
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به رهبران هدایتی وحی کردند که کار نیک، اقامه نماز، کار ایثارگرانه و جهادی و کار عبادی را به دانش‌آموزان انتقال دهند.
کد خبر : 892232

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام محمد شریفانی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در گردهمایی معاونان امور مدارس سما که امروز دوشنبه، دوم بهمن در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، گفت: امروزه بحث درباره معلم، فضای مدرسه و زیربنایی‌ترین فضای کشور است.

وی با بیان اینکه باید معلمی تربیت کنیم که به‌دنبال هدایت دانش‌آموزان باشد، اظهار کرد: دغدغه اساسی معلمان باید هدایت دانش‌آموزان باشد. علم جای خود را دارد و هدایت دانش‌آموزان باید در اولویت قرار گیرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ویژگی‌های هدایت، عنوان کرد: اول؛ باید تحت‌امر خداوند باشند و دوم؛ هدایت باید برگرفته از وحی و هدایت قرآنی باشد.

شریفانی یادآور شد: معلمی که با قرآن آشناست، پیام‌های اثربخش به دانش‌آموزان انتقال می‌دهد. حتی برای معلم فیزیک و ریاضی داشتن چشم‌انداز قرآنی ضرورت دارد.

وی با اشاره به ۴ بسته فرهنگی، هدایتی و آسمانی، تاکید کرد: این ۴ بسته باید توسط معلمان پیاده‌سازی شود. مدیران و معلمان باید دغدغه داشته باشند. به راهبران هدایتی وحی کردند که کار نیک، اقامه نماز، کار ایثارگرانه و جهادی و کار عبادی را به دانش‌آموزان انتقال دهند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نماز باید در مدارس جدی گرفته شود، ادامه داد: هر عملی که رنگ هدایت داشته باشد، در تربیت دانش‌آموزان موثر است. در گذشته، نمی‌دانستند اعتکاف چیست؛ اما در حال حاضر، بیش از یک میلیون جوان معتکف می‌شوند؛ مراسم اعتکاف باید در مدارس نیز برگزار شود تا به هدایت الهی برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته