دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اختتامیه کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت فردا برگزار می‌شود

اختتامیه کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت فردا برگزار می‌شود
اختتامیه بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت فردا سوم بهمن ماه برگزار می‌شود.
کد خبر : 892212

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اختتامیه بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت با حضور دکتر غلامعلی حداد عادل مشاور عالی مقام معظم رهبری و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، امیر دکتر نبی سهرابی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مسئولین کشوری و لشکری و برگزیدگان این کنگره فردا از ساعت 8:30 صبح در سالن شورای شهر شیراز برگزار خواهد شد.

اجرای این برنامه را شاعر انقلابی کشور محمدمهدی عبداللهی برعهده دارد. این برنامه با حضور شاعران برجسته کشوری از جمله علی رضا قزوه، رضا اسماعیلی، مصطفی محدثی خراسانی، محمودرضا اکرامی فر، مجتبی حاذق، سید وحید سمنانی و...و شاعران برگزیده کنگره برگزار می شود.

همچنین در این مراسم از 2 نماهنگ با عناوین «شب شکاران» و «فلسطینی‌ها» با محوریت شهدای یمن و فلسطین و غزه و مقاومت و بیداری اسلامی توسط هنرمند ارزشی کشور، ساسان نوذری رونمایی خواهد شد.

در اختتامیه بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت از بیش از 100 عنوان کتاب رونمایی خواهد شد . این کتاب‌ها با موضوع دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در قالب‌های: داستان، روایت، تاریخ، شعر، خاطره، پژوهش ادبی، ترجمه و... است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته