دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش خبرنگار اعزامی آنا از قطر

برتری سخت ایران مقابل هنگ‌کنگ در شب پراشتباه ملی‌پوشان

برتری سخت ایران مقابل هنگ‌کنگ در شب پراشتباه ملی‌پوشان
تیم ملی فوتبال ایران به سختی و در دیداری پراشتباه از سد هنگ‌کنگ گذشت.
کد خبر : 891773

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری علم و فناوری آنا از قطر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ‌کنگ در چارچوب دور دوم از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر از ساعت ۲۱ در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه به مصاف هم رفتند و در پایان ایران یک بر صفر برنده شد. 

داور: حنا حطاب (سوریه)

اخطار: وو چون مینگ و واس نونیز (هنگ‌کنگ)

گل‌ها: مهدی قایدی (۲۴)

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، مجید حسینی (۶۴- سعید عزت‌اللهی)، حسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، سامان قدوس، روزبه چشمی، مهدی قایدی (۶۴- محمد محبی)، مهدی طارمی (۷۶- امید ابراهیمی)، علیرضا جهانبخش (۸۱- احسان حاج‌صفی) و شهریار مغانلو (۶۴- کریم انصاری‌فرد).

ترکیب هنگ‌کنگ: اپ هونگ فای، گربیگ، واس نونیز، وو چون مینگ، تان چون لوک، مت اُر (۷۲- استفن)، اورتون کامارگو، فیلیپ چان سیو کوان، چان شینیچی (۷۳- وونگ)، یو تزه نام و سان مینگ هیم (۷۳- اودبولوزور).

تیم ملی هنگ‌کنگ با آنالیز دقیق تیم ملی کشورمان در هر دو نیمه اجازه نداد تا بازی قابل قبولی از سوی تیم ملی ایران به نمایش گذاشته شود و اگر تیزهوشی مهدی قائدی نبود، یک امتیاز بیشتر سهم شاگردان قلعه‌نویی نمی‌شد.

با برتری یک بر صفر در این دیدار، ایران با ۶ امتیاز صدرنشین گروه C شد، امارات با ۴ امتیاز در رده دوم ایستاد، فلسطین با یک و هنگ‌کنگ بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جای گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته