دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تمرین مشترک نیروی دریایی ارتش ایران و پاکستان برگزار شد

تمرین مشترک نیروی دریایی ارتش ایران و پاکستان برگزار شد
تمرین مشترک نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پاکستان با مشارکت ناوهای موشک‌انداز و شناورهای رزمی نیروی دریایی ۲ کشور در تنگه هرمز و خلیج‌فارس برگزار شد.
کد خبر : 891357

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناوگروه صلح و دوستی پاکستان که به مدت سه روز با هدف افزایش سطح تعاملات آموزشی و ارتقای مراودات نظامی و همچنین دیدار فرماندهان پاکستانی با مقامات نیروی دریایی ارتش به استعداد ۲ ناو رزمی آموزشی، در منطقه یکم امامت نداجا بندرعباس پهلوگیری کرده بود، هم‌زمان با خروج از بندرعباس، با مشارکت ناوهای موشک‌انداز و شناورهای رزمی و یک فروند بالگرد SH نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اقدام به برگزاری تمرین مشترک دریایی در محدوده آب‌های تنگه هرمز و خلیج‌فارس کرد.

در این تمرین رزمی آموزشی، مانورهای تاکتیکی دریایی، عملیات چک ارتباطی و مخابراتی، تمرین روش ارسال و دریافت پیام در مواقع اضطرار در دریا، تشکیل صورت‌بندی‌های تاکتیکی و تمرین مخابره با پرچم و سیگنال‌ها در دریا، توسط افسران و درجه‌داران جوان ۲ نیرو به اجرا درآمد.

این تمرین یک روزه، موجب تبادل تجربیات ارزنده‌ آموزشی میان افسران و درجه‌داران جوان نیروی دریایی ۲ کشور ایران و پاکستان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته