گزارش سفر جامع مدیران عالی بانک صادرات ایران به استان سمنان
به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در چهارمین سفر جامع استانی از سه شعبه میدان امام خمینی(ره)، سعدی و ولی عصر (عج) شهر سمنان بازدید و ضمن دیدار با همکاران، به ارزیابی شاخصهای عملکردی این شعب پرداخت.
او در این بازدیدها که در پی دیدار با برخی مدیران عامل شرکتها و واحدهای تولیدی و بازدید از خطوط تولید و روند پیشرفت فیزیکی طرحهای توسعهای این شرکتها صورت گرفت، جذب منابع را به عنوان کلیدیترین عنصر و شرط لازم پایداری شعب و سودآوری را شرط کافی برای دستیابی بانک به اهداف نقدینگی سال جاری عنوان کرد و دستورات لازم برای استفاده از تمامی ظرفیتها و محصولات نوین بانک و تعیین تکلیف املاک مازاد در روند بازاریابی مسئولان حوزهها و شعب صادر کرد.
در بازدید از این سه شعبه، سید کاظم مرتضوییاسکوئی معاون شعب، محمد وطنپور معاون بانکداری جامع، هدایت نصرالهی مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات و حسین صفری مدیر شعب استان سمنان او را همراهی کردند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران چهارمین سفر جامع استانی را با بازدید از واحدهای تولیدی سمنان آغاز کرد
چهارمین سفر جامع استانی مدیرعامل بانک صادرات ایران با دیدار مدیران برخی واحد تولیدی و بازدید از خطوط تولید و طرحهای توسعهای این واحدها در منطقه شهرکهای صنعتی استان سمنان آغاز شد.
محسن سیفی در این سفر به اتفاق محمد وطنپور معاون بانکداری جامع، هدایت نصرالهی مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات و حسین صفری مدیر امور شعب استان سمنان از واحدهای صنعتی بزرگ کشور این استان در حوزه نورد لوله و پروفیل در صنعت فولاد و شرکتهای تولیدی و شیمیایی بازدید و با تشریح قابلیتها و ظرفیتهای بانک صادرات ایران، برای حضور قدرتمندانه این بانک در عرصه حمایت از تولید و اشتغال در این صنایع و تسهیل تامین زنجیره مالی و استفاده از محصولات نوین بانک اعلام آمادگی کرد.
بازدید عضو هیئتمدیره و بازرس ویژه مدیرعامل از برخی شعب سمنان
همراستا با سفر جامع مدیرعامل بانک صادرات ایران به استان سمنان، مهدی اقبالیراد عضو هیئتمدیره و مهرداد رضائی بازرس ویژه مدیرعامل نیز در بازدید از برخی شعب استان سمنان، ضمن بررسی دقیق شاخصهای ارزیابی عملکرد شعب، از نزدیک بر روند فعالیت همکاران نظارت کردند.
در جریان این بازدیدها همچنین از نزدیک با برخی مشتریان بانک دیدار و ضمن توجه کامل به فرآیندهای خدمترسانی به آنها، دستورات لازم برای پیگیری مشکلات مشتریان را نیز صادر کردند.
انتهای پیام/