دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 دی 1402 - 11:35

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد کرمانشاه معرفی شد

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد کرمانشاه معرفی شد
معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در مراسمی با حضور مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 890595

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور افشین غنی‌زاده سرپرست، معاونان این دانشگاه و رؤسای واحد‌ها و مراکز استان کرمانشاه برگزار و با قدردانی از تلاش‌های حسن امیری، مسعود باغفلکی به‌عنوان معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی این دانشگاه معرفی شد.

افشین غنی‌زاده در این مراسم با قدردانی از تلاش حسن امیری اظهار کرد: تغییر در سیستم و انتصابات جدید به هیچ‌وجه به معنای عملکرد ضعیف نیست؛ بلکه تنوع و تحول در سیستم است تا روح تازه‌ای در سیستم دمیده شود. مطمئناً از وی به دلیل فعالیت‌ها و عملکرد مثبت سپاسگزاریم و در سمتی جدید از تجارب و دانش وی استفاده خواهد شد.

وی افزود: مسعود باغفلکی مدت‌هاست در این دانشگاه و در سمت‌های مختلف انجام وظیفه می‌کنند و فرد توانمند و کاردانی هستند و از عملکرد وی رضایت کافی داریم به همین دلیل صلاح دیده شد از چنین شخص با تجربه مدیریتی مناسب استفاده کنیم، انتظار داریم همان مسیر خوب خود را حتی بهتر از گذشته ادامه دهند.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد کرمانشاه معرفی شد

از رزومه کاری مسعود باغفلکی با مدرک دکتری ریاضی کاربردی می‌توان مدیر گروه ریاضی دانشگاه پیام نور، مدیر امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور، رئیس منطقه ۱۱ دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر گروه ریاضی واحد کرمانشاه، معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان واحد کرمانشاه، رئیس شورای تخصصی برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه را نام برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته