دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

حرکت دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای تراز انقلاب

حرکت دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای تراز انقلاب
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و بجنورد گفت: تمام دستورات دکتر طهرانچی مبنی‌بر این است که دانشگاه آزاد باید بر مبنای دانشگاه تراز انقلاب اسلامی و دانشگاه جهان اسلام حرکت کند و ما به‌جرئت شاهد مقبولیت و پیشرفت این دانشگاه هستیم.
کد خبر : 890292

غلامرضا کاظمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و بجنورد با بیان اینکه چه آینده‌ای در انتظار دانشگاه آزاد اسلامی است به خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: این دانشگاه در طی چند سال اخیر از زمان ریاست دکتر طهرانچی، پیشرفت بسیار خوبی را تجربه کرده است و نمایشگاه روایت تحول گوشه‌ای از این تحول را نمایان می‌کند.

وی افزود: تمام دستورات رئیس دانشگاه مبنی‌بر این است که دانشگاه آزاد اسلامی باید بر مبنای دانشگاه تراز انقلاب اسلامی و دانشگاه جهان اسلام حرکت کند و ما به‌جرئت شاهد مقبولیت و پیشرفت این دانشگاه هستیم.

پرداخت حقوق اساتید قبل از ریاست دکتر طهرانچی یکی از معضلات بود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و بجنورد با بیان اینکه واحد‌های این دانشگاه با مشکلات مالی درگیر نیستند، اظهار کرد: در گذشته بسیاری از واحد‌ها حقوق اساتید را نمی‌توانستند پرداخت کنند؛ اما دکتر طهرانچی با سیاست و تدابیری که اتخاذ کردند، هم‌اکنون اکثر واحد‌ها از زیان بیرون آمدند و مشکلات مالی نداریم.

روح اسلامی جدیدی در دانشگاه آزاد اسلامی دمیده شد

کاظمی با بیان اینکه شاید زیر ۱۰ درصد از واحد‌های دانشگاه آزاد با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، یادآور شد: این درصد سهم خیلی کمی از بودجه دانشگاه آزاد را شامل می‌شود؛ بنابراین باید شاکر و قدردان نعمت‌های انقلاب اسلامی باشیم. دکتر طهرانچی یکی از نعمت‌هایی است که انقلاب اسلامی به دانشگاه آزاد اسلامی بخشیده است و ایشان دانشگاه را دوباره زنده کرد و یک روح اسلامی جدیدی در آن دمید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته