دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گزینه‌های نهایی سرمربیگری صنعت نفت مشخص شدند/ رحمانی: تا فردا سرمربی جدید معرفی می‌شود

گزینه‌های نهایی سرمربیگری صنعت نفت مشخص شدند  رحمانی: تا فردا سرمربی جدید معرفی می‌شود
مدیرعامل صنعت نفت آبادان گفت: از میان یک گزینه داخلی و سه گزینه خارجی سرمربی صنعت نفت انتخاب و معرفی می‌شود.
کد خبر : 889993

محمدحسین رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اعلام شدن نام میشو کرستیچویچ سرمربی سابق مس رفسنجان و شاهین بوشهر به عنوان سرمربی جدید صنعت نفت آبادان اظهار کرد: کرستیچویچ جزء گزینه‌های ما برای سرمربی تیم است و جلساتی داریم که بر اساس آن سرمربی تیم معرفی می‌شود. یک گزینه داخلی داریم و دو گزینه دیگر خارجی غیر از کرستیچویچ داریم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: دو سه جلسه فشرده بین اعضای هیئت مدیره باشگاه برگزار خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا پایان امروز یا فردا سرمربی جدید را معرفی کنیم. تصمیم جمعی است و نظرات اعضای هیئت مدیره اهمیت دارد. ضمن اینکه نظرات کمیته فنی باشگاه هم برای جمع‌بندی نهایی نیاز است.

رحمانی درباره اینکه چه شد باشگاه صنعت نفت که گزینه خارجی در لیست خود نداشت به یک گزینه بسنده نکرده و با سه گزینه خارجی وارد مذاکره شده، عنوان کرد: یک گزینه داخلی بسیار بسیار مطلوب مدنظرمان بود که متأسفانه بنا به مشکلات خانوادگی که داشت نتوانست بیاید و فکر می‌کردیم غیر از این گزینه، گزینه‌های داخلی دیگری سراغ داریم که می‌توانیم با آن‌ها کار کنیم، اما شرایط گزینه‌ها بنا به محدودیت‌هایی که دارند و البته محدودیت مالی خود ما و همچنین برنامه‌هایی که از آن‌ها به عنوان عملکرد کاری‌شان گرفتیم؛ عوامل تأثیرگذاری بود که ما را به سمت گزینه خارجی برد. علاوه بر گزینه‌های خارجی، یک گزینه داخلی هم گزینه‌های نهایی ما برای سرمربیگری تیم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته