دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واکنش مدیرعامل نفت به احتمال منتفی شدن حضور شفر: پیش پرداختی به حساب او نداشته‌ایم

واکنش مدیرعامل نفت به احتمال منتفی شدن حضور شفر: پیش پرداختی به حساب او نداشته‌ایم
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در مورد شایعه منتفی شدن حضور شفر در ایران واکنش نشان داد.
کد خبر : 890423

محمدحسین رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه شایعه شده حضور وینفرد شفر سرمربی جدید تیم صنعت نفت آبادان به خاطر یک مصاحبه منتفی شده اظهار کرد: باید منبع این مصاحبه مشخص شد و دید چنین صحبت‌هایی صحت داشته یا غیرواقعی است. تا زمانی که صحت این مصاحبه اثبات نشود که من نمی‌توانم اظهارنظری در مورد شخص وینفرد شفر داشته باشم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم سرمربی مدنظر باشگاه که با او توافق کردیم چند سال قبل حرف زده باش، با این حال باید صحت‌سنجی شود. شاید آن سایتی که به آن اشاره شده مطلبی خیالی منتشر کرده است. اگر چنین کاری از سوی شفر صورت گرفته بود چرا تا به حال مطرح نشده بود. رد کردن یا نکردن این مصاحبه کار من نیست و نهادهای تصمیم‌گیر در این زمینه وجود دارند. اگر به ما صحت این مصاحبه از سوی نهادها مربوطه اعلام شد، آن زمان در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد. فدراسیون به ما اطلاع خواهد داد که در این زمینه چه اقدامی کنیم.

رحمانی در مورد اینکه عنوان شده بود از سوی باشگاه صنعت نفت به حساب وینفرد شفر، پیش پرداخت واریز شده، تصریح کرد: نه، هیچ پیش پرداختی به وینفرد شفر نداشته‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته