دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نکیسا با بازیکنانش صحبت کند تا به سربازی نروند!

مدیرعامل ملوان:پرسپولیس رسما درخواستی برای تارتار نداشت فقط شفاهی صحبت شد

مدیرعامل ملوان:پرسپولیس رسما درخواستی برای تارتار نداشت فقط شفاهی صحبت شد
مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: پرسپولیس برای جذب مهدی تارتار درخواست رسمی نداشته و بین مدیران دو باشگاه صحبت‌هایی مطرح شده است.  
کد خبر : 889747

آرش فهمیده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد اینکه ملوان بندرانزلی در نیم فصل اول بیست و سومین دوره لیگ برتر موفق به کسب رتبه ششم شد، اظهار کرد: با توجه به بازیکنان خوبی که جذب کردیم در کنار بازیکنان خوب فصل قبل، با حفظ شاکله تیم، نفراتی مانند مهران احمدی، سهیل فداکار، مسعود زائرکاظمینی، مجید عیدی، پدرام قاضی پور و همچنین از تیم آکادمی هم نفراتی چون محمدرضا بردبار، پرهام موقری، سینا سعادت و افشار صداقت که گلر اصلی تیم شده، به همراه کادرفنی خوبی که داریم به مقام ششم رسیدیم و نمی‌توان چنین عملکردی را به حساب شانس و اقبال گذاشت. 

امیدوار به حفظ تارتار تا پایان فصل هستیم

وی ادامه داد: ملوان به موفقیتی رسید و تمامی اعضای تیم به همراه حمایت هواداران در آن نقش داشته‌اند. ملوان در شرایط برابری به این موفقیت رسیده و مطرح شدن بحث سربازی، آن هم در شرایطی که اداره کل نیرو‌های مسلح به بازیکنان سرباز اجازه داده تا پایان فصل در تیم‌های خود بمانند مورد استقبال باشگاه ملوان است. تنشی که ایجاد شده بود با مصوبه نیرو‌های مسلح از بین رفته، این مصوبه به ما کمک می‌کند چون حضور بازیکنان جدید مانند تیغ دولبه است و بحث عدم هماهنگی با بازیکنان جدید پیش می‌آید. ملوان باشگاهی نظامی است و با وجود قانون ۲۸ ساله‌ها تا به امروز بازیکنان بر اساس میل خود به ملوان آمده‌اند. امیدوار به حفظ تارتار تا پایان فصل هستیم و بر اساس لیستی که به ما داده بازیکنان را جذب خواهیم کرد تا در نیم فصل دوم با قدرت ظاهر شویم.

حضور پرشکوه هواداران خانم هم باعث پر شدن ورزشگاه شد 

مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص اینکه بازیکنان تیم می‌دانند وارث چه بازیکنان بزرگی هستند، عنوان کرد: در جلساتی با بازیکنان جدید تیم با تهیه فیلم و عکس از بازیکنان نامدار ملوان به این موضوع اشاره شده است که بازیکنان و نسل جدید با نسل پرشکوهی که ملوان را به اینجا رسانده‌اند آشنا شوند. ملوان با حضور در دسته یک کمی از روز‌های اوج فاصله گرفت، ولی ما در این فصل با جذب مربیان بزرگ و بازیکنان خوب به دنبال دستاورد جدیدی هستیم تا یادآور موفقیت‌های گذشته شویم. حضور پرشکوه هواداران خانم هم باعث پر شدن ورزشگاه شد تا ملوان با حمایت حداکثری بازی کند. دسعی کردیم ژنتیک ملوان را با بازی‌ها و نتایج خوب به نسل جید منتقل کنیم.  

نکیسا به چه چیزی اعتراض می‌کند؟

وی در مورد اینکه نیما نکیسا گفته زیر پای دو بازیکن تیم ذوب‌آهن نشسته‌اند تا دفترچه خدمت خود را ارسال کنند و در مورد حبیب فرعباسی و جلال مداحی از راه قانونی وارد خواهیم شد، تصریح کرد: ملوان باشگاه نظامی است، مدیرعامل ذوب‌آهن به موردی اشاره کردند که موردی قانونی است و به بحث تحریک ختم می‌شود. مسائل حقوقی این مورد شفاف و واضح بیان شده است. اینکه بازیکنی از باشگاهی آمده تا خدمت سربازی را در ملوان انجام دهد کار خلاف شرع کرده است؟ ما همه سربازی رفته‌ایم و برای بازیکنان سربازی رفتن افتخاری است. متوجه منظور مدیرعامل ذوب‌آهن هستم، در پروسه نقل و انتقالات همه ایجنت‌ها و مدیران باشگاه‌ها با هم صحبت می‌کنند. وقتی قانون ۲۸ ساله‌ها برای بازیکنان لیگ برتری وجود دارد و اجباری برای حضور بازیکنان نیست، آقای نکیسا به چه چیزی اعتراض می‌کند؟ با بازیکنانش صحبت کند تا از معافیت ۶ ماهه استفاده کنند و به سربازی نروند.  

در مورد ناعدالتی بین تیم‌های لیگ برتر می‌شود به اندازه یک کتاب مثنوی حرف زد

فهمیده خاطرنشان کرد: چه دلیلی دارد بازیکن باشگاهی متمول مثل ذوب‌آهن قراردادش را فسخ کند و سرباز شود؟. مگر در سربازی به یک بازیکن چقدر پول می‌دهند؟ یک هفته پیش مصوبه تمدید قرارداد سربازی برای بازیکنان زیر ۲۸ سال اجرا شد بنابر این آقای نکیسا می‌توانند با بازیکنان خود صحبت کنند تا در ذوب‌آهن بمانند. قانون که اجازه ماندن می‌دهد، حقوق سربازی هم کمتر از قرارداد باشگاهی است. اگر بحث تمدید نبود و سربازی اجبار می‌شد تمام بازیکنان بالای ۱۸ سال باید به سربازی می‌آمدند. چنین صحبت‌هایی باید در فضایی عاری از تنش انجام شود وگرنه ما هم می‌توانیم یک مثنوی در مورد مشکلات و ناعدالتی که بین تیم‌های لیگ برتر وجود دارد، صحبت کنیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص لیست مهدی تارتار گفت: تارتار نمی‌تواند لیست بازیکنان سرباز را بدهد چون فقط بازیکنان سرباز به ما معرفی می‌شوند. بازیکن خارجی هم در لیست تارتار نیست و فقط بازیکنان داخلی هستند.

فهمیده در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس درخواستی برای جذب مهدی تارتار داشته، عنوان کرد: این باشگاه درخواست رسمی نداشته و فقط بین مدیران دو باشگاه صحبت‌هایی مطرح شده است. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته