دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پشت پرده تصمیم عمری برای جدایی از پرسپولیس/ پای پیشنهاد اغواکننده در میان است

پشت پرده تصمیم عمری برای جدایی از پرسپولیس  پای پیشنهاد اغواکننده در میان است
مهاجم تیم پرسپولیس درحالی که از سوی نظام وظیفه این مجوز را دارد تا پایان فصل سرباز نشود اما تصمیم گرفته سرباز شود.
کد خبر : 891251

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بحث انتقال محمد عمری به ملوان بندرانزلی به نظر منتفی شده بود اما با جدایی یحیی گل‌محمدی که پیش از ترک پرسپولیس گفته بود برای عمری بهتر است در پرسپولیس بماند بار دیگر احتمال توافق این بازیکن با ملوان وجود دارد. 

محمد عمری اول اسفند مشمول می شود اما نظام وظیفه رسما اعلام کرد بازیکنانی که زیر 30 سال هستند می توانند تا پایان فصل در تیم های خود باقی بمانند و از این جهت این بازیکن مشکلی برای ادامه بازی در جمع سرخپوشان ندارد با این حال به یک باره نظر او عوض شده است.

به نظر می‌رسد باشگاه ملوان با ارائه پیشنهاد مالی قابل توجهی به عمری درصدد رضایت این بازیکن است. در حالی تلاش برای جذب عمری ادامه دارد که پیش از این نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گلایه خود را از نماینده انزلی رسانه‌ای کرده و گفته بود این باشگاه نظامی می‌خواهد دو بازیکن تیمش را که سرمربی به آنها در نیم فصل دوم نیاز دارد در نقل و انتقالات زمستانی جذب کند و زیر پای این بازیکنان نشسته تا دفترچه اعزام به خدمت خود را پست کنند. 

موضوعی که از سوی آرش فهمیده مدیرعامل باشگاه ملوان واکنش به همراه داشت و او به خبرنگار ورزشی آنا گفت: آقای نکیسا به چه چیزی اعتراض می‌کند؟ با بازیکنانش صحبت کند تا از معافیت ۶ ماهه استفاده کنند و به سربازی نروند. قانون که اجازه ماندن می‌دهد، حقوق سربازی هم کمتر از قرارداد باشگاهی است.

با توجه به این اتفاقا باید منتظر تصمیم محمد عمری بود چون این نگرانی برای این بازیکن سرعتی ایجاد شده که فصل آینده نتواند در لیگ برتر بازی کند و برای سربازی ناچار به انتخاب تیمی غیر از ملوان شود.

پیگیری های آنا حکایت از این دارد که عمری تحت فشار است تا همین نیم فصل سرباز شود و حتی شنیده های آنا نشان می دهد که باشگاه پرسپولیس متوجه این تحرکات شده و حتی پیغام داده که اگر این روند ادامه داشته باشد مجبور می شوند که برخی مسائل را رسانه ای کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته