دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیریت فعلی شهرداری میراث‌دار کارهای بر زمین مانده دوره گذشته است

مدیریت فعلی شهرداری میراث‌دار کارهای بر زمین مانده دوره گذشته است
شهردار منطقه ۹ با اشاره به اینکه مدیریت شهری فعلی میراث‌دار کارهای بر زمین‌مانده از دوره گذشته است، گفت: تلاش ما بر این است که بتوانیم با راه‌اندازی مجموعه‌ها خدمت رسانی را به شهروندان توسعه بدهیم.
کد خبر : 888938

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم افتتاحیه پروژه‌های توسعه و بهسازی زیرساخت‌های کارآفرینی، تفریحی، توانمندسازی و فراغتی بانوان شهر تهران بعدازظهر امروز با حضور علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران، مریم اردبیلی؛ مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران و شهردار منطقه برگزار شد. 

رحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا (س) و آغاز هفته زن و مادر اظهار کرد: پیش از این از ۸۸ پویش گذشته دو پویش در منطقه ۹ برگزار شده است که نخستین پویش به کلنگ‌زنی شاخه غربی بزرگراه یادگار امام و دومین پویش آن به چهارم آذرماه سال ۱۴۰۲ بر می‌گردد که ۱۱۰ پروژه توسعه محلی در منطقه ۹ به بهره‌برداری رسید و امروز سومین پویشی است که در منطقه ۹ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز نیز در قالب هشتادونهمین پویش امید و افتخار مجموعه شهربانو در منطقه ۹ پس از سال‌ها بهسازی، نوسازی و از امروز در اختیار بانوان منطقه ۹ و غرب تهران قرار خواهد گرفت، گفت: مجموعه شهربانو در این منطقه در سال ۸۹ ساخته شد و متاسفانه در اوایل سال ۹۸ و همزمان با شیوع ویروس کرونا به دلیل عدم نگهداری مناسب و اورهال این مجموعه به حالت تعطیلی درآمد.

مرتضوی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل مجموعه شهربانو در منطقه ۹ گفت: این مجموعه ظرفیت بسیار خوبی در گذشته داشت، اما همانطور که گفته شد به دلیل بی‌توجهی و عدم نگهداری در دوره گذشته از چرخه خدمترسانی خارج شد و این دوره از مدیریت شهری میراث‌دار کار‌های بر زمین مانده گذشته است.

وی با اشاره به طرح من شهردارم، اظهار کرد: در نخستین مرحله از اجرای این طرح شهروندان بویژه بانوان درخواست راه‌اندازی مجدد این مجموعه را داشتند و در ادامه در بودجه سالیانه سال ۱۴۰۲ اعتباری برای راه‌اندازی مجدد این مجموعه در نظر گرفته شد.

شهردار منطقه ۹ ادامه داد: در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری منطقه ۹ مبلغ ۱۴ میلیارد تومان جهت بهسازی و نوسازی در دو بخش ابنیه و تاسیسات برای این مجموعه در نظر گرفته شد که در ماه‌های گذشته با انجام مناقصات بهسازی این مجموعه در دستور کار قرار گرفت و امروز این مجموعه مجدداً پس از بهسازی در اختیار بانوان قرار خواهد گرفت.

مرتضوی با اشاره به اینکه مجموعه شهربانو در دو بخش فرهنگی و ورزشی ظرفیت‌های خوبی را دارد تصریح کرد: این مجموعه دارای یک سالن آمفی‌تئاتر با ظرفیت ۱۴۰ نفر و سالن‌های ورزشی، سالن بدنسازی، سالن توپی، استخر و جکوزی است و می‌تواند موجبات رضایت بانوان را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از مجموعه شهربانو ۱۰۰ نفر از بانوان به صورت مستقیم و غیرمستقیم شاغل خواهند شد. علاوه بر اینکه با راه‌اندازی این مجموعه شاهد افزایش سرانه فرهنگی و ورزشی در منطقه ۹ و غرب تهران خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته