دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شهردار منطقه۹؛

میدان جی به مدت یکسال مسدود می‌شود

میدان جی به مدت یکسال مسدود می‌شود
شهردار منطقه ۹ شهرداری تهران از انسداد میدان جی به مدت یکسال جهت ساخت ادامه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) با مجوز شورای تأمین خبر داد.
کد خبر : 916531

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه 9 تهران گفت: با اشاره به اهمیت تشکیل کارگروه‌های تخصصی جهت تعیین مسیرهای دسترسی جایگزین در محدوده اجرای طرح مذکور گفت: پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) از مهم‌‎ترین کلان‌پروژه‌های شهری در پایتخت است که اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان در یک زمان‌بندی مشخص، لازمه انسداد میدان جی جهت ادامه پرسرعت عملیات عمرانی پروژه مذکور است.

وی افزود: با مجوزی که از سوی شورای تامین شهرستان تهران صادر شده است میدان جی در انتهای بزرگراه یادگار امام(ره) به مدت یکسال مسدود خواهد شد که شهرداری تهران نیز با همکاری پلیس راهور و دستگاه‌های مرتبط تردد و مسیر جایگزین را مشخص کرده است.

مرتضوی با اشاره به بهره مندی مجموعه شهری از ظرفیت های مردمی جهت آگاهی شهروندان در این خصوص عنوان کرد: منطقه۹ جهت اطلاع‌رسانی به شهروندان محدوده پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) سلسله بازدیدهایی را با حضور هیات امنا و معتمدین و ائمه جماعات محلات و همچنین تبلیغات محیطی، اطلاع رسانی از طریق رادیو و تلویزیون و ... برای تبیین ابعاد پروژه به شهروندان در دستور کار قرار داده است.

شهردار منطقه۹ تاکید کرد: پروژه مذکور مطالبه جدی شهروندان پایتخت است که بهره‌برداری از آن سبب خروج غرب شهر تهران از بن بست و راهگشای معضلات ترافیکی و سهولت در تردد را در پی خواهد داشت.

لازم به ذکر است فاز نخست پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) به طول ۲.۵ کیلومتر از میدان جی تا ۴۵متری زرند در محدوده منطقه۹ با گذر از پادگان جی اجرایی می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته