دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درخشان: این نوع فوتبال از پرسپولیس خطرناک است/دستورالعمل سقف بودجه برای برخی‌ها خوب بود

درخشان: این نوع فوتبال از پرسپولیس خطرناک است دستورالعمل سقف بودجه برای برخی‌ها خوب بود
سرمربی سابق پرسپولیس گفت: دستورالعمل سقف بودجه برای برخی تیم‌ها خوب شد، چون بازیکنانی که می‌خواستند را با هزینه‌های مدنظرشان گرفتند.
کد خبر : 887761

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد برتری پرسپولیس مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: در نیمه اول پرسپولیس با انگیزه و تلاش بیشتر توانست به گل برتری برسد، اما بعد از گل، بازی را تمام شده دانست و دیگر حمله خاصی تا پایان نیمه نخست ندیدیم. در نیمه دوم هم به شکلی پرسپولیس بازی کرده که گویا چند گل از حریف پیش بود و اصلاً میلی به حمله نداشت. یک شوت عالیشاه زد و یک اشتباه هم بازیکن نساجی داشت که محمد عمری موقعیت تک به تک را از دست داد.  

وی ادامه داد: این نوع بازی که از پرسپولیس دیدیم خیلی خطرناک است و رقبا تمایل به آن پیدا می‌کنند تا نتیجه را تغییر دهند. پرسپولیس یک گل جلو بود و حاشیه امنیتی روی یک گل وجود ندارد. اگر بازی مثل نیمه اول  انجام می‌شد، پرسپولیس به برتری قابل اعتنایی دست می‌یافت. من کاری ندارم نساجی ۸ بازیکن خود را در اختیار نداشت اما انتظار از پرسپولیس به مراتب بیشتر است. مگر می‌شود پرسپولیس نتواند خطر آنچنانی روی دروازه نساجی ایجاد کند؟ این نگاه قوی نیست و باید عوض شود. با تغییرات سیستم، تعویض‌های مناسب، باید نفس تازه‌ای ایجاد کرد تا حریفان با حاشیه امنیت بازی نکنند.  

سرمربی سابق پرسپولیس درباره بازگشت احتمالی یورگن لوکادیا و آزمایشی بودن دستورالعمل سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری تصریح کرد: آزمایش بوده یا نه، برای برخی تیم‌ها خوب شد چون بازیکنانی که می‌خواستند را با هزینه‌های مدنظرشان گرفتند. یک تیم روی نیمکت دارند و تیم‌هایی که سقف را رعایت کردند به مشکل خوردند و از قافله جا ماندند. پرسپولیس باید در نقل و انتقالات نیم فصل حتما بازیکنانی بگیرد که خود را در تمامی نقاط زمین تقویت کند. با این نفرات دوام نمی‌آورد، به خصوص که میلاد سرلک و محمد عمری هم بابت خدمت سربازی جدا می‌شوند. یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی هم تا اواخر فصل غایب هستند. وحید امیری هم که روی هم رفته سه ماه نبود. با نفراتی مثل لوکادیا باید تیم تقویت شود تا توان رقابت با تیم‌هایی که از دستورالعمل آزمایشی استفاده کردند، داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته