دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیرانوند: قنبرزاده جواب ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس را بدهد/ درویش هم آزمایشی بهترین مهاجم دو میلیون دلاری بیاورد+فیلم

بیرانوند: قنبرزاده جواب ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس را بدهد  درویش هم آزمایشی بهترین مهاجم دو میلیون دلاری بیاورد+فیلم
دروازه‌بان تیم پرسپولیس گفت: اگر این قانون آزمایشی قنبرزاده بوده پس آقای درویش هم باید آزمایشی بهترین مهاجمان را با دو میلیون دلار بیاورد.
کد خبر : 887757

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا بیرانوند پس از برتری پرسپولیس مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: بازی خوبی جلوی نساجی انجام ندادیم، اما فقط ۳ امتیاز خوب بود. امروز به آریا برزگر گفتم دیدی چیزی شدی و چیز خاصی نبود. من خوشحالم که ۴ امتیاز سپاهان برگشت داده شد. دوست نداشتم تیمی که بازیکن گرفته قهرمان نشود بگوید اگر ۴ امتیاز بود قهرمان می‌شدیم.

وی افزود: ۶ بازیکن سپاهان در همه بازی‌ها بودند و این چه قانونی است؟ فقط می‌توانم بگویم اینجا ایران است. از قبل هم فدراسیون دنبال جریمه نقدی بود. بعضی وقت‌ها اتفاقاتی می‌افتد که خود فدراسیون کاری می‌کند همه به جان هم بیفتند. من پیگیر جریان استقلال بودم به من گفته بودند که سپاهان امتیازاتش برمی گردد، اما من گفتم حداقل از استقلال هم امتیاز کم کنید و بعد تصمیم بگیرید. با رعایت قانون سرمان کلاه رفت. وقتی قنبرزاده می‌گوید قانون آزمایشی بوده چه بگوییم؟ شب و روز وقتی این قانون گذاشته شده بود حرف می‌زد. شد آزمایشگاه قنبرازده؟ شما باید جواب ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس را بدهید. تمام هواداران و باشگاه‌ها تمرکزمان برای آسیا بود نه قهرمانی در ایران، اما آقای قنبرزاده نگذاشت. عیسی آل کثیر به خاطر ۴ میلیارد از پرسپولیس رفت، برای درویش هم سخت بود.

دروزاه‌بان پرسپولیس در مورد قراردادش با سرخپوشان گفت: به والله قرارداد من ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ هزار تومان است، شاید لیاقت من همین است، اما به تیمم افتخار می‌کنم. تیم‌های دیگر قرارداد کم کردند، اما شنیدیم که می‌خواهند قراردادشان را برگردانند البته نوش جانشان حقشان است. اگر این قانون آزمایشی قنبرزاده بوده پس آقای درویش هم باید آزمایشی بهترین مهاجمان را با دو میلیون دلار بیاورد.

فیلم‌های صحبت‌های بیرانوند را در ادامه ببینید: 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته