دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1395 - 12:50

آتش، 5 هکتار مرتع را نابود کرد

5 هکتار از مراتع و جنگل‌های استان ایلام به علت نامشخصی دچار حریق شدند. تحقیقات پلیسی برای شناسایی عامل یا عاملان این آتش‌سوزی ادامه دارد.
کد خبر : 88732

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، برابر اعلام فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر آتش سوزی مراتع و جنگل‌های کبیرکوه در ارتفاعات روستای گرم آباد بلافاصله مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که مراتع و جنگل‌های این روستا به علت نامعلومی طعمه حریق شده و تلاش برای خاموش کردن آن انجام شده است.


با‌توجه به صعب العبور بودن منطقه و عدم استفاده از خودروهای آتش نشانی‌، مأموران منابع طبیعی در کنار کارکنان انتظامی و مردم، مسافت طولانی منطقه را با بیش از پنج ساعت پیاده روی طی کردند تا از ادامه آتش سوزی جلوگیری کنند. پس از ساعت‌ها تلاش طاقت فرسا و اقدام جهادی، این آتش سوزی مهار و از ادمه آن جلوگیری شد.


سرهنگ مهرداد علیمحمدی، فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر و آبدانان استان ایلام در این رابطه گفت: در این آتش سوزی 5 هکتار از مراتع در آتش سوخت. تلاش برای یافتن عامل یا عاملان این آتش سوزی ادامه دارد و کارشناسان در حال بررسی موضوع به صورت جدی هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته