دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1402 - 10:46

لیست قیمت و مدل‌های مختلف روکش صندلی ماشین در سال ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳

لیست قیمت و مدل‌های مختلف روکش صندلی ماشین در سال ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳
در این مقاله قصد داریم تا انواع روکش صندلی و بازه قیمتی آن را با هم بررسی کنیم. همراه ما باشید.
کد خبر : 886464

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بسیاری از علاقه مندان به خودرو تنها روی ظاهر ماشین تمرکز میکنند و به فضای درون کابین کاری ندارند. اما این در صورتی است که امروزه تجهیزات بسیار شیک و مدرنی برای تزئین فضای داخلی خودرو عرضه شده است. یکی از تجهیزاتی که میتواند باعث افزایش زیبایی داخل ماشین شما شود، روکش های صندلی ماشین میباشند. روکش های صندلی دارای انواع و مدل های مختلفی هستند. همین عامل هم سبب شده تا انتخاب از میان آنها کاری سخت و طاقت فرسا باشد.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا انواع روکش صندلی خودرو را با هم بررسی کنیم و مزایا و معایب هر یک را خدمت شما عزیزان بیان کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مدل های مختلف روکش صندلی

همانطور که اشاره کردیم مدل های مختلفی از قیمت روکش صندلی در بازار وجود دارد. شما دوستان گرامی میتوانید با در نظر گرفتن نیاز ها و همچنین بودجه خود نسبت به خرید روکش های صندلی مورد نظر خود اقدام کنید. به طور کلی روکش های صندلی از نظر جنس به 3 دسته تقسیم بندی میشوند.

1-روکش های صندلی چرم

روکش های چرم دارای ظاهری لوکس بوده و به اصطلاح جوان پسند هستند. از جمله مزایای استفاده از روکش های صندلی چرم میتوانیم به قابلیت شست‌‌وشوی آنها اشاره کنیم. در صورتی که این روکش ها کثیف شوند، شما قادر خواهید بود تا آنها را با استفاده از دستمال تمیز کنید و یا حتی میتوانید آن را بشویید!

همچنین مزیت دیگری که خرید و استفاده از روکش صندلی چرم دارد، ظاهر زیبای آن است. استفاده از این مدل روکش تاثیر بسزایی در افزایش زیبایی فضای داخل کابین شما خواهد داشت. به همین دلیل است که روکش های چرم طرفداران زیادی دارند.

روکش های چرم علاوه بر مزایایی که در قسمت بالا بیان شد، دارای معایبی نیز میباشند. از معایب آنها میتوانیم به عرق کردن فرد در صورت نشستن طولانی مدت، مقاومت کم در مقابل نور خورشید و... اشاره کنیم. همچنین قیمت این مدل از روکش ها نیز نسبت به دیگر مدل های موجود در بازار بیشتر میباشد.

قیمت روکش صندلی تارا

دسته بندی انواع روکش های چرم

روکش صندلی های چرم خود از نظر مواد به کار رفته در آنها به 3 دسته تقسیم میشوند. این 3 دسته عبارتند از روکش هایی از جنس مشتقات نایلون، چرم طبیعی و چرم صنعتی. این نکته لازم به ذکر است که اگر روکش های چرم از جنس چرم طبیعی باشند، مشکلات بیان شده در بالا را نخواهند داشت مانند روکش صندلی شاهین چرمی. اما روکش هایی که از جنس چرم طبیعی هستند، در بازار به ندرت پیدا میشوند. چرم صنعتی اما از کیفیت و راحتی خوبی برخوردار است. روکش صندلی شاهین ساخته شده با این چرم دارای طول عمر بالایی بوده و قیمت ارزانی نیز دارند.

2-روکش صندلی پارچه ای

روکش صندلی های پارچه ای اما برخلاف مدل های چرم دارای تنوع بسیار بالایی هستند و همین عامل را میتوان به عنوان نخستین مزیت استفاده از روکش های پارچه ای دانست. از طرفی دیگر روکش پارچه ای دارای منافذی برای عبور هوا هستند. به همین سبب هم میزان تعریق در افراد به طور قابل توجهی کاهش پیدا میکند. همچنین روکش های پارچه ای را میتوان ارزان ترین نوع روکش های صندلی در بازار دانست.

روکش صندلی ماشین

یکی دیگر از مزایای روکش های پارچه ای که شاید برای رانندگانی که مدت زمان زیادی را پشت فرمان سپری میکنند مهم باشد، راحتی است. طبق آزمایش‌های انجام شده روی روکش های پارچه ای و چرمی، مشخص شده که روکش های پارچه ای راحت تر هستند. مانند روکش صندلی تارا که جنس پارچه ای آن جزو یکی از پرفروش ترین آیتم ها است.  به همین دلیل هم اگر شما به واسطه شغل خود مجبور هستید تا مدت زمان زیادی را پشت فرمان سپری کنید، بهتر است تا خرید این نوع روکش را در نظر داشته باشید.

از معایب این روکش ها اما میتوانیم به مقاومت بسیار پایین آنها در مقابل نور خورشید، عدم پاک شدن لکه ها و... اشاره کنیم. در صورت کثیفی این مدل از روکش ها لکه های به جا مانده به سختی پاک خواهند شد. همچنین شما برای تمیز کردن کثیفی مجبور خواهید بود تا روکش را از صندلی جدا کنید.

بر اساس پیشنهاد کارشناسان وبسایت ما، در صورتی که شما دارای نوزاد و یا فرزند کوچکی هستید، به هیچ عنوان روکش صندلی تارا پارچه ای نخرید!

3-روکش های ترکیبی چرم و پارچه

به جرات میتوان گفت که محبوب ترین و بهترین نوع روکش های صندلی، روکش های ترکیبی چرم و پارچه هستند. متریال اصلی مورد استفاده در ساخت این مدل از روکش ها چرم است. اما برای از بین بردن مشکلات ذکر شده، شرکت های تولید روکش در قسمت هایی نظیر تکیه گاه و کمر از پارچه استفاده کرده اند. به این صورت روکش های ترکیبی دیگر مشکلات روکش های پارچه ای و چرم را ندارند.

لیست قیمت روکش صندلی

با مطالعه مطالب بالا شاید این سوال برای شما دوستان گرامی به وجود آید که قیمت روکش صندلی چقدر است؟ در جواب این سوال باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که قیمت روکش های صندلی به عوامل مختلفی بستگی دارد. نخستین موردی که میتواند روی قیمت آن تاثیرگذار باشد، جنس متریال مورد استفاده است. روکش های ترکیبی گران ترین نوع روکش بوده و روکش های چرم و پارچه ای به ترتیب از قیمت های پایین تری برخوردار هستند.

همچنین برند سازنده آن نیز روی قیمت نهایی روکش مورد نظر شما میتواند تاثیرگذار باشد. برخی از برند های محبوب و پرفروش روکش صندلی در ایران میتوانیم به هایکو، آیسان، یونیکار و... اشاره کنیم. روکش های صندلی در بازه قیمتی گسترده ای قرار میگیرد. به طوری که قیمت روکش های صندلی از 650 هزار تومان شروع شده و تا 2 میلیون تومان ادامه دارد. نکته مهمی که در این قسمت باید به آن توجه کنید این است که شما نیازی به خرید روکش گران قیمت ندارید! بلکه شما میتوانید تا با در نظر گرفتن نیاز های خود بهترین روکش که متناسب با نیاز های شما باشد را انتخاب کنید.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا شما دوستان و همراهان گرامی را بیشتر با انواع روکش صندلی و همچنین قیمت آن آشنا کنیم. شما عزیزان برای اطلاع از قیمت دقیق انواع روکش صندلی ماشین میتوانید با تیم پشتیبانی فروشگاه اینترنتی بهنیکان تماس حاصل کنید. تیم پشتیبانی ما به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده پاسخگویی به شما میباشد. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته