دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیشنهاد آخر هفته بهزاد فراهانی برای مطالعه

بهزاد فراهانی درباره کتاب پیشنهادی خود برای مطالعه مخاطبان عنوان کرد: کتاب «وسوسه‌های ناممکن» نوشته ماریو بارگاس یوسا که با ترجمه کاوه میرعباسی از سوی انتشارات نیلوفر منتشر شده، یکی از زیباترین کتاب‌هایی بود که تا کنون در زندگی‌ام خوانده‌ام. به همین دلیل مطالعه این کتاب را به همه علاقه‌مندان به ادبیات و نقد ادبی پیشنهاد می‌کنم.
کد خبر : 88560

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خبرگزاری کتاب ایران، فراهانی درباره محتوای این کتاب توضیح داد: یوسا که برنده جایزه نوبل ادبی نیز هست، در این اثر از منظرهای مختلف به بررسی و واکاوی رمان «بینوایان» اثر ویکتور هوگو پرداخته و به زیبایی به ما هنرمندان و اهل ادب می‌آموزد که چگونه می‌توان یک اثر ادبی را نقد و بررسی کرد.
وی افزود: به عبارت دیگر، «وسوسه‌های ناممکن» یک آموزش بسیار آکادمیک و منطقی نسبت به موضوع نقد و دموکراسی نقد ارائه می‌دهد که اتفاقاً از نیازهای روز جامعه ما در این حوزه است. هرچند این کتاب اثری عمومی نیست اما می‌توانم از آن به عنوان بهترین کتابی که در حوزه نقد سراغ دارم، یاد کنم.
این بازیگر پیشکسوت، همچنین درباره ذائقه مطالعاتی خود و آثاری که این روزها در دست خواندن دارد گفت: در مراسم شب بازیگر که حدود یک ماه پیش برگزار شد، تعدادی کتاب از آثار جمال میرصادقی را هدیه گرفتم که آنها را در دسترس‌ترین جای کتابخانه شخصی‌ام قرار دادم و فکر می‌کنم که دیگر این روزها نوبت مطالعه این آنها فرا رسیده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته