دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1402 - 13:45

آمادگی آموزش و پرورش شاهرود برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه آزاد

آمادگی آموزش و پرورش شاهرود برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه آزاد
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شاهرود برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های مختلف با دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود اعلام آمادگی کرد.
کد خبر : 885545

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هادی عامریان، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شاهرود در جلسه‌ای با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ایجاد تفاهم‌نامه همه‌جانبه را از دانشگاه خواستار شد و اظهار کرد: دبیرستان تربیت‌بدنی که در سما ایجادشده فرصت خوبی برای دانش‌آموزان شهرستان است و آمادگی داریم تا اگر مجموعه سما نیاز به بعضی از رشته‌هایی که پرکاربرد هستند داشته باشد برای کارسازی و ایجاد آن رشته‌ها کمک‌های لازم را انجام دهیم.

وی افزود: در شهرستان شاهرود حدود ۳۵ هزار دانش‌آموز داریم که ۱۵ هزار نفر از این دانش‌آموزان در مقطع متوسطه تحصیل می‌کنند و امسال نخستین سالی بود که تصحیح الکترونیکی اوراق را در خرداد داشتیم و این کار بزرگی بود که انجام شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شاهرود  بیان کرد: در بسیاری از شاخص‌های آموزشی و تدریس، معلمان در استان سرآمد هستند و آمادگی داریم تا در زمینه‌های مختلف مخصوصاً بخش درمانی کارکنان و آموزش با دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم‌نامه امضا کنیم. در بخش مهارت‌آموزی نیز این آمادگی را داریم تا دانش‌آموزان متوسطه با دانشگاه آزاد اسلامی مرتبط شوند و بتوانند از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های این دانشگاه در قالب تفاهم‌نامه استفاده کنند.

عامریان عنوان کرد: از اینکه در دوره ریاست جدید در‌های دانشگاه به روی دانش‌آموزان بیش‌ازپیش باز شده از این امر استقبال می‌کنیم و اعتقاد داریم این نوعی پیشرفت محسوب می‌شود. دانشگاه آزاد اسلامی دارای ظرفیت‌های خوبی بوده؛ اینکه دانش‌آموزان بتوانند از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های این دانشگاه بازدید کنند فرصت بسیار مغتنمی است تا هم با رشته‌ها آشنا شوند و هم دید لازم را برای انتخاب رشته در دانشگاه داشته باشند.

وی مطرح کرد: پیشنهاد می‌کنم استادانی که در دانشگاه آزاد در زمینه‌های مختلف می‌توانند راهنمای دانش‌آموزان باشند، معرفی شوند تا در مقاطع مختلف از علم و دانش آنان در راستای ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان استفاده شود.

حسینعلی سمیعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود نیز با استقبال از امضای تفاهم‌نامه بین دو دستگاه اجرایی شهرستان گفت: همه تمهیدات لازم با تشکیل کارگروهی در دانشگاه ایجاد شده تا همکاری تنگاتنگی بین آموزش و پرورش و دانشگاه صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته