دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آذر 1402 - 16:06
هفته پژوهش ۱۴۰۲؛ (۳۱)

دانشگاه آزاد مرودشت دارنده رتبه ۱۷ پایگاه استنادی جهان اسلام بین واحدهای دانشگاهی

دانشگاه آزاد مرودشت دارنده رتبه ۱۷ پایگاه استنادی جهان اسلام بین واحدهای دانشگاهی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت اعلام کرد که این دانشگاه در جدیدترین رتبه‌بندی پایگاه استنادی جهان اسلام (Isc) بین واحدهای دانشگاه‌ آزاد اسلامی رتبه ۱۷ را دارد.
کد خبر : 885130

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با هفته پژوهش از پژوهشگران برتر، استادان، کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت تجلیل شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در این مراسم به اهمیت و نقش پژوهش پرداخت و گفت: پژوهش یکی از محور‌های مهمی است که ضامن پیشرفت و توسعه پایدار در هر کشور به شمار می‌آید و بدون انجام پژوهش امور آموزشی نیز از پویایی و نشاط لازم نیز برخوردار نخواهد بود.

سیروس فارسی افزود: پژوهش عامل مهمی در تولید دانش، دانایی و پیشرفت جامعه انسانی است و میزان پژوهش‌های انجام شده در هرجامعه شاخص توسعه‌یافتگی آن جامعه به حساب می‌آید.

وی بر ضرورت نهادینه‌سازی امر پژوهش و تحقیق تأکید و عنوان کرد: توجه به پژوهش در دوران تحصیل منجر به تقویت روحیه کنجکاوی، خلّاقیت، پرسشگری، تفکر، همکاری، مشورت و دانش‌اندوزی می‌شود.

دانشگاه آزاد مرودشت دارنده رتبه ۱۷ پایگاه استنادی جهان اسلام بین واحدهای دانشگاهی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در ادامه به فعالیت‌های پژوهشی صورت گرفته در یک سال گذشته و افتخارات پژوهشی این واحد دانشگاهی اشاره و تصریح کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به‌عنوان یکی از واحد‌های شاخص و پیشرو در امر پژوهش در سطح کشور، فعالیت‌های پژوهشی بسیار خوبی صورت گرفته است.

فارسی، توفیقات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت را دارنده رتبه ۱۷ در جدیدترین رتبه‌بندی پایگاه استنادی جهان اسلام (Isc) بین دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور، کسب رتبه ۱۸ تولید علم بین دانشگاه‌های آزاد اسلامی در سایت سیویلیکا، رتبه ۲۳ در بین دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور و ۶۷ کل دانشگاه‌های کشور در سایت یونیرف (uniref) از سایت‌های رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور، تعداد استادان پراستناد جزء یک درصد دانشمندان و پژوهشگران برتر جهان در کشور از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام با سه استاد دارای مقام دوم و دارای ۱۱ مجله علمی پژوهشی معتبر عنوان کرد.

معصومه عمادی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت هم از همکاری اعضای هیئت علمی و کارکنان حوزه پژوهش در راستای تولید دانش و پیشرفت این حوزه و همچنین از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و دانشجویان عضو انجمن‌های علمی به‌دلیل ایجاد پویایی در دانشگاه و برگزاری مسابقات علمی قدردانی کرد.

به گزارش آنا، مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر، استادان، کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با اجرای موسیقی سنتی، مسابقه حضوری و اجرای سرود پژوهش توسط گروه سرود مدارس دخترانه سما همراه بود و در پایان از پژوهشگران برتر این واحد دانشگاهی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته