دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1402 - 18:23
معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان فارس:

جامعه ورزش جنایت صهیونیست‌ها را به گوش جهان برساند

جامعه ورزش جنایت صهیونیست‌ها را به گوش جهان برساند
عبدالرحیم خداجو عنوان کرد: امیدوارم جامعه ورزش جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان المعمدانی را به گوش جهان برساند.
کد خبر : 874213

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از مرودشت، کرسی آزاداندیشی با عنوان «نقش ادارات ورزش و جوانان در تندرستی، پرورش و تربیت‌بدنی جوانان» با حضور عبدالرحیم خداجو معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس و سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و جمعی از استادان و دانشجویان در سالن کنفرانس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در این مراسم اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران به ویژه کودکان و زنان بی‌پناه در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد و گفت: امیدوارم جامعه ورزشی هم اعتراض خود را در این زمینه به جهان منعکس کند و با برنامه‌ریزی در هفته تربیت‌بدنی و ورزش حرف جامعه ورزشی را به گوش جهان برساند که جهان اسلام یک جهان متحدی است و روی آنچه که در اطراف خود می‌گذرد، حساس است.

خداجو ابراز امیدواری کرد که بتوان در این هفته پیشرفت‌ها و اقداماتی که انجام شده را به بهترین شکل ممکن به مردم به ویژه نسل جوان منعکس کرد.

وی به بیان گزارشی از وضعیت ورزش استان فارس پرداخت و افزود: جوانان مستعد و نخبه‌ فعالیت‌های داوطلبانه را حسب توان و علاقه‌مندی خود، هر جایی که مشکلاتی بوده در چارچوب تعریف شده و در کنار نهاد‌های متولی با توان و نبوغی که دارند کمک می‌کنند و اتفاقات بزرگی را برای استان رقم می‌زنند.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس به هفته تربیت‌بدنی و ورزش اشاره و اضافه کرد: برای این هفته، برنامه‌های متعدد و متنوعی را همکاران ما در اداره‌کل ورزش و جوانان، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان، هیئت‌های ورزشی استان و باشگاه‌های ورزشی تدارک دیده‌اند.

خداجو متذکر شد: در استان فارس جوانان و ورزشکاران قابل و بااستعدادی داریم که در فعالیت‌های ورزشی، برنامه‌های خود را انجام می‌دهند که ظرفیت بزرگی است، امیدواریم این ظرفیت در کنار فعالیت‌های توأم با پیوست فرهنگی مناسب بتواند به توسعه ورزش همراه با حفظ اخلاق، حفظ کرامت و حفظ شأن و منزلت جامعه ورزش در چارچوب ارزش‌های نظام اسلامی کمک کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت هم در این مراسم نقش تربیت‌بدنی را در سلامت، رشد و و تربیت جوانان جامعه بی‌نظیر دانست و گفت: سهم تربیت‌بدنی در تحولات مثبت کشور سهم بسیار بالایی بوده و یکی از زیرساخت‌های سلامت ورزش و تربیت‌بدنی است.

فارسی اضافه کرد: باید همواره وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای نسبت به آن داشته باشد و مسیر و شرایط لازم را برای ورزش و تندرستی جوانان و ورزشکاران فراهم کند.

وی در ادامه به کمبود‌ها و مشکلات و نیاز جوانان و دانشجویان به امکانات ورزشی در سطح شهرستان و استان اشاره کرد و انتظارات جوانان و ورزشکاران را در این زمینه برشمرد.

در ادامه معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس به سوالات مطرح شده توسط اساتید و دانشجویان پاسخ داد و در پایان از دانشجویان و فعالان کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت که در مرحله‌های دانشگاهی، استانی و کشوری حائز رتبه شده بودند با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته