دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کسب عنوان برتری دانشگاه تهران در بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی/ بیش از ۸۰ دستاورد ارائه شد

کسب عنوان برتری دانشگاه تهران در بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی  بیش از ۸۰ دستاورد ارائه شد
غرفه دانشگاه تهران به عنوان غرفه برتر در بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی فناوری و فن بازار کشور برتر شناخته شد.
کد خبر : 884957

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  غرفه دانشگاه تهران در میان ۱۳۱ شرکت، پژوهشگاه و پارک علم و فناوری حاضر در این نمایشگاه، به عنوان غرفه برتر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

در لوح تقدیری که به امضای دکتر محمدحسین بهشتی دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری و دکتر عبدالله حاتم‌زاده دبیر بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار رسیده است، خطاب به رئیس دانشگاه تهران آمده است که به اعتبار ارزیابی انجام‌شده، غرفه دانشگاه تهران در بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، موفق به کسب امتیاز عالی شده و در جمع غرفه‌های برتر و منتخب قرار گرفته است.
دانشگاه تهران در بیست‌وچهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با ارائه بیش از ۸۰ دستاورد، در این نمایشگاه حضور داشت.

در این دوره از نمایشگاه که همزمان با هفته پژوهش و فناوری برگزار شد، دانشگاه تهران با ارائه بیش از ۶۹ دستاورد در این نمایشگاه شرکت داشت که دو دستاورد با عنوان «دستگاه نانو هموژنایزر راکتور اولتراسونیک» از دانشکدگان علوم و فناوری‌های بین‌رشته‌ای و سامانه «ترکیبی تشخیص دی‌اکسیدگوگرد در خشکبار» از دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی در نخستین روز برگزاری نمایشگاه با حضور معاون رئیس‌جمهور و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رونمایی شدند.

در نمایشگاه امسال، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران نیز در غرفه مستقل و با ۱۱ دستاورد پژوهشی حضور داشت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته