دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1395 - 17:51

بررسی طرح‌های دانش‌بنیان سه واحد دانشگاهی در جلسه شورای سرمایه‌گذاری و اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی تهران

نخستین جلسه شورای سرمایه‌گذاری و اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در سال جاری به میزبانی واحد علوم دارویی برگزار شد.
کد خبر : 88477

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر سیدمهدی رضایت رئیس واحد علوم دارویی و رئیس شورای اقتصاد و سرمایه‌گذاری و اقتصاد دانش‌بنیان استان تهران به همراه سایر اعضا به بررسی طرح‌هایی از واحد ورامین از جمله احداث گلخانه تولید سبزی و صیفی‌جات، احداث دامداری و طرح‌های واحد تهران مرکزی با عنوان‌های صنایع آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی ورزشی داخل آب و طرح ساخت کرم سقز از واحد علوم دارویی پرداختند.


با توجه به تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و قرار گرفتن موضوع اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان یکی از موضوعات راهبردی در برنامه استراتژیک دانشگاه آزاد اسلامی و جایگاه استان تهران از نظر ظرفیت و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در این جلسه اعلام شد که یکی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد واحدها در استان تهران موضوع میزان فعالیت واحدها در ارائه و اجرای طرح‌های دانش‌بنیان خواهد بود.


در پایان جلسه مقرر شد در باره طرح‌های دانش‌بنیانی که علاوه بر مستندات کافی، قابلیت تجاری‌سازی را نیز دارند، در جلسه بعدی شورای سرمایه گذاری و اقتصاد دانش‌بنیان تصمیم گیری به عمل آید، افزون بر اینکه کمیته تخصصی مسئولیت ارزیابی میزان پیشرفت پروژه‌های مصوب در واحدهای مجری را عهده دار خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته