دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1402 - 09:20

نشست تخصصی «توسعه مهارت‌های مدیریتی نوآورانه و تحول‌گرا» در ایستگاه دوم

نشست تخصصی «توسعه مهارت‌های مدیریتی نوآورانه و تحول‌گرا» در ایستگاه دوم
دومین نشست تخصصی و کارگاه آموزشی دوروزه توسعه مهارت‌های مدیریتی نوآورانه و تحول‌گرا با حضور رؤسا و معاونان هماهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان‌های شمالی و غربی ایران در اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر : 884494

پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: دومین نشست تخصصی و کارگاه آموزشی دو روزه توسعه مهارت‌های مدیریتی نوآورانه و تحول‌گرا با حضور رؤسا و معاونان هماهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان‌های شمالی و غربی ایران در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این گردهمایی یک کارگاه تبادل تجربه و فرصتی ایده‌آل برای انتقال دانسته‌ها و داشته‌هاست تا نقاط قوت تقویت و اشاعه یافته و نقاط ضعف شناسایی و برطرف شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: در خلال این نشست، برگزاری کارگاه‌های تخصصی برای ارائه مباحث و روش‌های نوین آموزشی پیش‌بینی شده، همچنین شرکت‌کنندگان در جلسات هم‌اندیشی و هسته‌های فکری حضور خواهند یافت.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان تأکید کرد: این برنامه به همت اداره‌کل توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی و زیرنظر قائم مقام رئیس دانشگاه و با هماهنگی امور استان‌ها توسط دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته