دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1402 - 13:07

دانشجویان؛ بزرگ‌ترین جامعه مخاطب اقدامات فرهنگی مجموعه شهری

دانشجویان؛ بزرگ‌ترین جامعه مخاطب اقدامات فرهنگی مجموعه شهری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: همه دستگاه‌های حامی و مجری امور فرهنگی باید بدانند که مخاطب اصلی و عمده آنها در دانشگاه‌ها هستند.
کد خبر : 882179

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیام نجفی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در نشست هم‌افزایی مشترک بین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با دانشگاه‌های شاخص این شهر اظهار کرد: این دانشگاه یکی از فعال‌ترین نهاد‌های اجتماعی در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر است؛ اما گاه این احساس به‌وجود می‌آید که گویا در اجرای این امور تنهاییم از حمایت مجموعه‌های مدیریت شهری برخوردار نیستیم و آنگونه که باید و شاید، از پشتیبانی نهاد‌های ذیربط بهره نمی‎بریم.

وی اضافه کرد: این نکته باید مورد توجه همه دستگاه‌های حامی و مجری امور فرهنگی قرار بگیرد که مخاطب اصلی و عمده آنها در دانشگاه‌ها هستند و برای اینکه بتوانند نتایج رضایت‌بخشی از اقدامات خود بگیرند، لازم است که سرمایه‌گذاری اصلی خود را معطوف مراکز آموزش عالی کشور کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: همفکری و ترکیب برنامه‌ریزی‌ها با در نظر گرفتن اقتضائات هر دو طرف به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و تعامل دانشگاه با مجموعه‌های شهری می‌تواند آثار سازنده‌ای برای عموم داشته باشد همان‌گونه که اجرای برنامه پرمحتوا و مفرح «سلام دانشجو»در آغاز سال تحصیلی از سوی شهرداری اصفهان در دانشگاه‌ها مورد استقبال و همگان واقع شد. 

نجفی با اشاره به اجرای طرح نشاط در دانشگاه آزاد به عنوان بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی استان تأکید کرد: دانشگاه آزاد استان اصفهان ظرفیت‌های بسیار زیادی اعم از استادان با تخصص‌های مختلف، انجمن‌ها و کانون‌های گوناگون با مأموریت‌های متفاوت، تیم‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و ... دانشجویی برای اجرای مأموریت‌های فرهنگی دارد که می‌تواند بازوی توانمند و پشتوانه قابل اعتمادی برای شهرداری اصفهان درباره اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر باشد.

به گزارش آنا، در پایان نشست با اهدای لوح یادبود توسط معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از تلاش‌های کمال حیدری و مجموعه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان درباره همکاری و برگزاری جشن «سلام دانشجو» در این واحد دانشگاهی قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته