دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1402 - 13:18
معاون دانشگاه آزاد دزفول عنوان کرد؛

جایگاه مهم حسابداران در ارتقای بهره‌وری و مدیریت منابع سازمان‌ها

جایگاه مهم حسابداران در ارتقای بهره‌وری و مدیریت منابع سازمان‌ها
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، جایگاه حسابداران در ارتقای بهره‌وری و مدیریت منابع در سازمان‌ها را مهم برشمرد.
کد خبر : 883854

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با روز حسابدار نخستین گردهمایی معرفی «طرح پویش» در استان خوزستان با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان رشته حسابداری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول توسط دانشکده مهارت و کارآفرینی برگزار شد.

علی سپهریان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به اهمیت جایگاه حسابداران در ارتقای بهره‌وری و مدیریت منابع در سازمان‌ها اشاره و اظهار کرد: دانشجویانی در رشته خود موفق خواهند شد که در کنار علم‌آموزی، دوره‌های مهارتی آن رشته را نیز فرابگیرند، چراکه علم که اگر با مهارت و کارآمادگی همراه شود بازارکار در انتظار او خواهد بود.

جایگاه مهم حسابداران در ارتقای بهره‌وری و مدیریت منابع در سازمان‌ها

رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول هم بیان کرد: تأسیس این دانشکده در راستای تحقق سند تحول و تعالی دانشگاه و مشتمل بر ارائه خدمات جدید، اشتغال دانشجویان همزمان با تحصیل (طرح پویش)، برگزاری دوره‌های مهارتی حین تحصیل (با ارائه گواهینامه‌های معتبر فنی و حرفه‌ای و دانشگاهی) و راه‌اندازی کسب و کار حین تحصیل (فعالیت‌های کاربنیان) بوده که فرصتی بی‌بدیل برای گذار به دانشگاه‌های نسل سوم است.

 جایگاه مهم حسابداران در ارتقای بهره‌وری و مدیریت منابع سازمان‌ها

نادر رستمی‌زاده در ادامه با اشاره به مزایای طرح پویش (اشتغال همزمان با تحصیل) یادآور شد: دانشجویانی که در طرح پویش شرکت می‌کنند از مزایایی چون اشتغال همزمان با تحصیل در شرکت‌ها و کارخانجات مرتبط با رشته به همراه دریافت کمک هزینه تحصیلی، اعطای گواهینامه پویشی به‌عنوان رزومه کاری و کسب کار آمادگی ورود به بازارکار برخوردار می‌شوند.

در این مراسم از دانشجویان ممتاز حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و پرسنل گروه «مالیتو» با اهدای لوح تجلیل و بورس تحصیلی به دانشجویان ممتاز معرفی شده در قالب طرح پویش از طرف مؤسسه مالی مالیتو اعطاء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته