دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه آزاد تبریز و یک شرکت صنعتی

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه آزاد تبریز و یک شرکت صنعتی
تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و یک شرکت صنعتی در حاشیه افتتاحیه یازدهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس۲۰۲۳) منعقد شد.
کد خبر : 883331

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به نمایندگی آرش رنجبران رئیس دانشگاه  و شرکت رخش خودرو به نمایندگی داود محمد قاسمی در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به منظور دستیابی به اهداف مندرج در سند چشم انداز و برنامه هفتم توسعه کشور و نیز گام دوم انقلاب اسلامی با توجه به ضرورت تعامل و اشتراک و بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل و با عنایت به نقش پژوهش در توسعه کشور منعقد شد.

استفاده از توانمندی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی، فناوری و اجرایی در راستای استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و شرکت (مطابق قوانین و ضوابط طرفین) به منظور برطرف کردن نیاز‌های متقابل و هم‌افزایی بیشتر موضوع این تفاهم‌نامه است.

ایجاد دبیرخانه‌ای مشترک برای اجرایی کردن تصمیمات و پیگیری مداوم امور مرتبط با تفاهمنامه و همکاری و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود طرفین از اهداف این تفاهم نامه است.

این تفاهم‌نامه در دو نسخه، ۱۱ ماده و پنج تبصره در حضور لاله ملک‌نیا، مدیرکل اداره صنعت، جامعه و دانشگاه معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی به امضای طرفین رسید.

نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از 14 تا 17 آذر 1402 از ساعت ۱۳ تا ۱۹ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برقرار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته