دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1395 - 12:00

سنگ بزرگ امید ابراهیمی مقابل باشگاه استقلال؛ پولم را بدهید تا مقابل ذوب‌آهن بازی کنم

هافبک تیم استقلال تهران مسئولان این باشگاه را تهدید کرد که اگر طلبش را از این باشگاه را نگیرد در فینال جام حذفی به میدان نمی‌رود.
کد خبر : 88280

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته آینده باید در فینال جام حذفی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود و تنها امید هواداران این تیم رسیدن به عنوان قهرمانی جام حذفی است.


استقلالی‌ها برای رسیدن به مقام قهرمانی جام حذفی با مشکلاتی روبرو هستند. از جمله مشکلات این تیم نبود دو بازیکن کلیدی این تیم هستند. شهباززاده و خسرو حیدری دو مهره کلیدی این تیم هستند که به دلیل محرومیت نمی‌توانند استقلال را در فینال جام حذفی همراهی کنند.


اما مشکلات استقلال برای بازی فینال تنها به این موضوع نیست چرا که در روزهای اخیر امید ابراهیمی که در این فصل جز بازیکنان خوب این تیم بود به دلیل مشکلاتی که فاش نشد در تمرینات استقلال حاضر نشد. در ابتدا عنوان شد وی از چند تیم قطری پیشنهاد دارد و به همین دلیل مشغول گفت‌گو با این تیم ها است تا در فصل آینده لیگ ستارگان قطر به میدان برود .اما با گذشت چند روز مشخص شد که دلیل غیبت ابراهیمی در تمرینات موضوع دیگری است.


ماجرای ابراهیمی از این قرار است که این بازیکن برای مسئولین باشگاه شرط گذاشته است که اگر طلبش از استقلال را قبل از بازی فینال جام حذفی نگیرد در این بازی مقابل ذوب‌آهن به میدان نمی‌رود.


قرارداد این فصل ابراهیمی با استقلال یک میلیارد و دویست میلیون تومان است که بنا به گفته سرپرست باشگاه 40درصد مبلغ را دریافت کرد و هنوز مبلغی حدود 700 میلیون از باشگاه طلب دارد.با توجه به خالی بودن حساب باشگاه استقلال مشخص نیست که آیا مدیران آبی‌در این مدت کم می‌توانند پول ابراهیمی را پرداخت کنند یا اینکه بدون بازیکن تاثیر گذار خود مجبور میشوند در خرمشهر مقابل ذوب‌آهن به میدان بروند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب