دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آموزش هوش مصنوعی در بازاریابی تولیدات صادرات محور

آموزش هوش مصنوعی در بازاریابی تولیدات صادرات محور
مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد اعلام کرد:‌ نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات با مشارکت وزارت صمت برگزارمی شود که در این نمایشگاه به آموزش هوش مصنوعی در تبلیغات و نقش برند در ارتباطات تکنیک‌های تبلیغات و پیشبرد فروش پرداخته می‌شود.
کد خبر : 882478

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در حالی نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و زنجیره صادرات در تهران برگزارمی شود که متولیان وزارت صمت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال ایجاد فضای مناسب برای فعالان و تولیدکنندگان در راستای گذر از تبلیغات سنتی و دستیابی به روش‌های نوین در جهت بازاریابی محصولات تولید داخل هستند.

عباس محمدیان، مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری با حضور خبرنگاران گفت: این نمایشگاه با شعار تبلیغات، تحول و رونق کسب کار برگزار خواهد شد. بی شک در دنیای امروز نقش تبلیغات و بازاریابی در عرصه اقتصادی غیر قابل انکار است و بنگاه‌های اقتصادی بر پایه همین برند سازی و بازار یابی است که می‌توانند در گود رقابت باقی بمانند. براین اساس بنگاه‌های اقتصادی همواره تلاش دارند تا بهترین و نوین‌ترین برنامه‌های تبلیغاتی، برند سازی و بازاریابی را اجراکنند تا بتوانند در بازار داخلی و خارجی توان رقابت داشته باشند. در این بین بی‌تردید گذار موفق و ورود به عرصه‌های جهانی منوط به رشد و توسعه توان تبلیغات و دانش نوین بازاریابی است، لذا برگزاری چنین نمایشگاه‌های می‌تواند از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد.

وی به برنامه‌های متنوع نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه سامانه جامع تبلغات نیز رونمایی خواهد شد که بر اساس این سامانه از این پس صدور همه مجوز‌های تبلیغاتی از این سامانه خواهد بود.

مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: برگزاری همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و برگزاری چند کارگاه آموزش درباره هوش مصنوعی در تبلیغات، نقش برند در ارتباطات تکنیک‌های تبلیغات و پیشبرد فروش از جمله برنامه‌های جانبی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی و زنجیره صادرات است.

حضور شرکت‌ها و نمایندگی کشور‌های خارجی در نمایشگاه 

سید علی اعتدالی؛ رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی و زنجیره صادرات هم گفت: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های داخلی، شرکت‌ها و نمایندگی کشور‌های چین، ژاپن و ترکیه حضور و مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صمت برگزار می‌شود، برترین شرکت‌های مختلف در حوزه‌ای مختلف صنعت تبلیغات و بازاریابی، برند سازی گردهم می‌آیند تا نوین‌ترین دستاورد‌های خود را به نمایش بگذارند.

اعتدالی افزود: در این نمایشگاه انواع کالا‌ها و خدمات عمومی و تخصصی، رسانه‌ها و وسایل ارتباط جمعی (تصویری، نوشتاری و گفتاری)، فن آوری اطلاعات، تبلیغات محیطی، محاطی، دیجیتالی و رایانه ای، تبلیغات کالا‌های صادراتی، برند‌های تجاری و تبلیغاتی، روابط عمومی ها، سازمان‌ها و مراکز اطلاع رسانی، فعالیت‌های بازاریابی و تحقیق در بازار، تکنیک‌های بازاریابی و پیشبـرد فروش، ارتقا فـروش، چـاپ و خدمات دیجیتالی، ماشین‌های چاپ الکترونیکی، تجهیزات و مواد اولیه، طراحی بسته بندی، طراحی و ایده پردازی، تکنولوژی نور پردازی، رایانه و ماشین آلات مورد استفاده در صنعت تبلیغات، ماشین آلات لیزری، تجهیزات و خدمات صوتی، تصویری، سینمایی و عکاسی و ماشین‌های اداری و تبلیغاتی و تجهیزات مربوطه ارائه خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه افزود: معرفی بازار‌های جدید صادراتی، ارائه راهکار‌های چگونگی حفظ بازار‌های صادراتی، آشنایی با فنون نوین بازاریابی، ارتقاء سطح دانش بازاریابی و تبلیغات، حمایت از صنعت تبلیغات، شناخت تاکتیک‌های بازاریابی و ارتقاء فروش، آموزش تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با جدیدترین تحولات بین المللی تبغلیات و بازاریابی و توسعه صادرات مهمترین اهداف برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته است.

اعتدالی خاطر نشان کرد:بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است چند هیئت بازرگانی از کشور‌های عراق و افغانستان با حضور در این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه‌ها و سالن‌ها با شرکت‌های ایرانی وارد مذاکره شوند.

به گزارش آنا، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برند سازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته با حضور و مشارکت ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی و همچنین مشارکت پررنگ شرکت‌های دانش بیان و استارتآپی از ۱۳ تا ۱۶ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته