دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرلشکر موسوی: دستاوردهای نداجا حاصل خلاقیت جوانان ایران است

سرلشکر موسوی: دستاوردهای نداجا حاصل خلاقیت جوانان ایران است
فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی ارتش، گفت: آنچه اهمیت دارد این است که همه دستاوردها قدرت دانش ابتکار و خلاقیت جوانان و عزیز ماست.
کد خبر : 882448

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش صبح امروز (شنبه، ۱۱ آذرماه) در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه آخرین دستاورد‌های نیروی دریایی ارتش که در ستاد نداجا برگزار شد، گفت: این نمایشگاه تقریباً هرسال یک‌بار برگزار می‌شود و در هرسال نیز، تجهیزات و دستاورد‌های جدیدی در آن مشاهده می‌کنیم.

وی افزوده البته بخشی از دستاورد‌هایی که امکان نمایش داشت به نمایش درآمد و بخش دیگری که قابلیت ارائه به عموم ندارد و محرمانه است نیز، بازدید کردیم. همچنین؛ بخشی از دستاورد‌های نیروی دریایی ارتش هنوز حتی قابلیت این را ندارند که در این نمایشگاه آن را به نمایش درآورد.

فرمانده کل ارتش، با اشاره به دستاورد‌های حاضر در این نمایشگاه، عنوان کرد: این دستاورد‌ها قطعاً در توان رزمی نیروی دریایی همین‌الان هم بخشی که بکار گرفته‌شده تأثیر قابل‌ملاحظه‌ای دارد و دستاورد‌هایی که به‌مرورزمان وارد چرخه استفاده می‌شود نیز، در یگان‌های عملیاتی توان قابل‌ملاحظه‌ای را برای نیروی دریایی ایجاد می‌کنند. اما، آنچه اهمیت دارد این است که همه دستاورد‌ها قدرت دانش ابتکار و خلاقیت جوانان و عزیز ماست.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته