دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حجت‌الاسلام خاموشی پاسخ محمود کریمی را داد: سازمان اوقاف متعلق به سیدالشهداست

حجت‌الاسلام خاموشی پاسخ محمود کریمی را داد: سازمان اوقاف متعلق به سیدالشهداست
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به انتقاد محمود کریمی از مداحان کشورمان واکنش نشان داد و از آماده شدن برنامه و بودجه بقعه متبرکه امامزاده علی اکبر(ع) چیذر خبر داد و گفت: سازمان اوقاف متعلق به سیدالشهداست.
کد خبر : 882079

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در واکنش به انتقاد و گلایه محمود کریمی درباره برگزاری مجالس مذهبی در چیذر و انتقاد به شخص حجت الاسلام خاموشی اظهار داشت : سازمان اوقاف متعلق به سیدالشهدا و در خدمت مجالس اهل بیت علیهم‌السلام است و ما هم خود را خدمتگزار مردم و عاشقان امام حسین (ع) می‌دانیم و ذاکر اهل بیت جناب آقای حاج محمود کریمی را نیز دوست می‌داریم و احترام ذاکران اهل بیت (ع) را بر خود لازم می‌دانیم .
 
وی ادامه داد: سازمان اوقاف برای تمامی امامزادگان دفترچه برنامه و بودجه تدوین کرده و در جایی که امامزاده فاقد نذورات باشد از محل عواید موقوفات بودجه لازم پیش‌بینی خواهد شد.
 
خاموشی یادآور شد: برنامه و بودجه بقعه متبرکه امامزاده علی اکبر علیه السلام نیز تدوین شده و آماده تحویل به هیئت امنا محترم این امامزاده است.

گفتنی است، حاج محمود کریمی در ابتدای جلسه شب دوم فاطمیه هیأت رایة‌العباس به گلایه از سازمان اوقاف پرداخت و اظهار داشت: احتمالاً بعد از فاطمیه دیگر در چیذر برنامه نگیریم و به‌جای دیگری برویم.

وی با بیان اینکه ما از دست سازمان اوقاف و شخص آقای خاموشی واقعاً خسته شده‌ایم، خیلی ما را اذیت می‌کنند، توضیح داد: خیلی از دوستان گمان می‌کنند که خرج روضه را اوقاف می‌دهد اما اینطور نبوده و بلکه برعکس است؛ اگر با این دوستان به نتیجه نرسیم، از شهدا که نمی‌توانیم دل بکنیم اما وقتی شرایط سخت است شهدا هم این‌گونه راضی به ادامه فعالیت ما نیستند.

این گزارش اضافه می‌کند؛ محمود کریمی سال‌هاست درهیأت «رایة‌العباس» در امامزاده علی اکبر چیذر تهران برنامه به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌کند.(اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته