دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1395 - 09:46

واکنش سرمربی تیم وزنه‌برداری به شکستن رکورد توسط کیانوش رستمی: خسته نباشید!

سجاد انوشیروانی در مورد وضعیت کیانوش رستمی و شکستن رکورد دوضرب جهان توسط او واکنشی نشان نداد.
کد خبر : 88200

سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا درباره آخرین وضعیت تیم ملی وزنه‌برداری گفت: «وزنه‌برداران تمرین در ارتفاع را دنبال می کنند و به همین دلیل بدن‌ها کمی سنگین‌تر شده و درد بدن‌ آنها افزایش پیدا کرده است اما در مجموع شرایط تمرینی خوب پیش می رود.»


وی افزود: «‌خوشبختانه در این مدت وزنه برداران افزایش رکورد داشتند و از عملکرد همه آنها راضی هستم. ما قول داده بودیم که تیم متفاوتی در این مدت باقی مانده تا المپیک ارائه دهیم که همین اتفاق هم افتاد. در حال حاضر همه وزنه برداران در شرایط آمادگی خوبی به سر می برند و نتیجه این تمرینات را هم در مسابقات جام فجر خواهید دید که نتیجه ای متفاوتی از مسابقات قهرمانی آسیا به دست خواهیم آورد.»


سرمربی تیم وزنه برداری همچنین به حضور وزنه برداران در مسابقات جام فجر اشاره کرد و گفت: «‌قرار است هشت وزنه بردار در این رقابت‌ها وزنه بزنند اما ترکیب اصلی هنوز مشخص نشده است. در حال‌حاضر حضور بهداد سلیمی، سهراب مرادی و نواب نصیر شلال برای انتخابی المپیک در این رقابت ها قطعی است اما لیست وزنه برداران هفته دیگر نهایی می شود. تیم وزنه برداری روز جمعه به تهران بر می‌گردد و برای مسابقات جام فجر آماده می شود.»


انوشیروانی در مورد وضعیت بهداد سلیمی و بهادر مولایی خاطرنشان کرد: «متاسفانه بهادر مولایی باز هم دچار مصدومیت شد و نتوانست در این هفته آنطور که انتظار می رفت وزنه بزند. البته آسیب دیدگی مختصری برای او به وجود آمد اما تا حدودی روند کارش را مختل کرد اما بهداد سلیمی خوشبختانه وضعیت خوبی دارد و سخت در حال تمرین است. باتوجه به وضعیتی که بهداد دارد ما امیدواریم که او با آمادگی کامل به المپیک برسد.»


وی در واکنش به گلایه های سعید محمدپور مبنی بر اینکه انوشیروانی و مرادی اجازه نمی‌دهند در سالن های وزنه برداری تمرین کند، گفت: «من اصلا اطلاعی ندارم که سعید محمدپور تمریناتش را شروع کرده است یا خیر. من تعصب خاصی بر روی این وزنه بردار دارم. او وزنه بردار بسیار قابلی است اما متاسفانه در این چندسال اخیر به حق خودش نرسید. مصدومیت سعید بسیار نادر بود و تا جایی که من خبر دارم باید تمرینات بدنسازی را هم اکنون انجام دهد. او هر زمانی که بخواهد می تواند به اردوی تیم‌ملی بیاید و تمریناتش را شروع کند. ما هم از او استقبال خواهیم کرد.»


سرمربی تیم ملی وزنه برداری همچنین در مورد وضعیت کیانوش رستمی و شکستن رکورد دوضرب جهان توسط او واکنشی از خود نشان نداد و با گفتن خسته نباشید از ادامه مکالمه صرف نظر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته