دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 خرداد 1395 - 09:48
به مناسبت فرا رسیدن سالروز فتح حماسه آفرین خرمشهر صورت گرفت

برگزاری مراسم «در مدار عشق» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر همراه با اجرای نمایش«خون‌بها»

همزمان با سالروز فتح خرمشهر در عملیات افتخارآمیز بیت المقدس، مراسم گرامیداشت این روز باشکوه با عنوان «در مدار عشق» با جمعی از مسئولان، استادان، دانشجویان و کارکنان بسیجی واحد اسلامشهر برگزار شد.
کد خبر : 88174

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام رضا مرادی خلیفه‌لو، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این مراسم، سوم خرداد را روز اثبات شجاعت و شهامت فرماندهان و ازخودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان و خمینی کبیر(ره) دانست و خاطرنشان کرد: همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد.»



سرهنگ پاسدار احمد قوچی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات اسلامشهر نیز در این مراسم با بیان خاطراتی از رشادت‌های دلاورمردان ایران زمین در هشت سال دفاع مقدس، از دستاوردهای منحصر به فرد عملیات بیت المقدس سخن گفت.



وی با توجه به تحولات اخیر منطقه خاورمیانه، امنیت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون و مرهون شجاعت بزرگمردانی دانست که همواره بیدار بوده و تحت لوای ولایت فقیه در هر نقطه‌ای جانفشانی می‌کنند.



مراسم «در مدار عشق» با شعرخوانی حسن خزایی، شاعر اعل بیت عصمت و طهارت (ع) و اجرای احسان مقیمی دانشجوی هنرمند واحد ادامه و با اجرای نمایش «خون‌بها» از سوی گروه تئاتر دانشجویی تلخنده پایان یافت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته