دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تقلب در توزیع آرد و نان با هوش مصنوعی رصد می‌شود

تقلب در توزیع آرد و نان با هوش مصنوعی رصد می‌شود
مدیر عامل بانک سپه گفت: تقلب‌های احتمالی که از سوی برخی نانوایی‌ها در خصوص آرد و نان اتفاق می‌افتد از طریق هوش مصنوعی قابل رصد و رسیدگی است.
کد خبر : 881226

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم وفناوری آنا، آیت‌الله ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه در آیین ارائه دستاورد‌های طرح ملی هوشمند سازی یارانه آرد و نان و رونمایی از بزرگترین سامانه اشتراک گذاری تجربه خرید نان گفت: در حال حاضر ۷۳۵ نوع نان در کشور وجود دارد که به موجب این تنوع در نان سامانه فروش نان یکپارچه شد.

مدیر عامل بانک سپه ادامه داد: بیش از ۸۰ دستگاه هوشمند طراحی شد و به صورت آنلاین پردازش‌های خرید نان و آرد در اختیار نانوایان قرار گرفته است.

وی در خصوص امکان به روز کردن سیستم‌هایی که در اختیار نانوایان قرار گرفته است، گفت: بیش از ۴ هزار از همکاران بانک سپه در این برنامه هماهنگی‌های لازم را اجرایی کرده اند.

مدیر عامل بانک سپه گفت: شبکه هوشمندسازی برای نانوایی‌ها هماهنگ و در حال اجراست. اطلاعات نانوایی‌ها و شناسایی افرادی که فاقد مجوز نانوایی بودند شناسایی و حذف شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه با توجه به مدیریت نان کشور گفت:واگذاری آرد به نانوایان از سوی بانک سپه صورت می‌گیرد و از طریق برخط مقدار آرد تحویل داده شده به نانوایی‌ها و میزان نانی که نانوایان به مصرف کننده تحویل می‌دهند به صورت آنلاین رصد و شناسایی می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: تقلب‌های احتمالی که از سوی نانوایی‌ها در خصوص آرد و نان اتفاق می‌افتد از طریق هوش مصنوعی قابل رصد و رسیدگی است.

ابراهیمی گفت: تمام مراحل و رصد اقدامات و مصرف آرد ونان به صورت آنلاین و با روش کاملا هوشمند در حال اجراست و امروز سامانه‌ای در ارتباط با مردم در راستای تصمیم گیری میزان تخصیص یارانه آرد نانوایان طراحی و رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: نان تقلب بانک سپه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته