دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

راه‌اندازی بخش فروشگاهی نمایشگاه قرآن در اولین روز ماه مبارک رمضان

بخش فروشگاهی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از روز سه‌شنبه ۱۸ خرداد‌ماه جاری، مصادف با یکم ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار می‌کند.
کد خبر : 88100

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط‌عمومی مصلای امام خمینی(ره)، بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۲۴ خرداد‌ماه جاری، برابر با هفتم ماه مبارک رمضان تا هشتم تیرماه سال جاری، برابر با ۲۲ ماه مبارک رمضان، با شعار «به سوی فهم قرآن» در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.


بخش فروشگاهی نمایشگاه قرآن کریم که از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، از روز سه‌شنبه ۱۸ خرداد‌ماه جاری، مصادف با یکم ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار می‌کند.


در بخش فروشگاهی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، غرفه‌های مختلفی با محوریت کتاب و نشر مکتوب، محصولات فرهنگی و هنری قرآنی از جمله تابلو فرش، معرق، نقاشی، خط و ...، نرم افزار‌های قرآنی و تلفن همراه، لباس و پوشش اسلامی، محصولات و نیازهای سبک زندگی قرآنی - اسلامی و ... فعال هستند.


یادآوری می‌شود، بخش فروشگاهی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ابتدای ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۳:۳۰ و در شب‌های قدر تا ساعت ۲۲ پذیرای عموم روزه داران و بازدیدکنندگان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب