دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1402 - 15:07
امام جمعه آزادشهر عنوان کرد؛

«میدان غزه» تبلور وحدت محور مقاومت و نماد پیروزی گفتمان جهان اسلام

«میدان غزه» تبلور وحدت محور مقاومت و نماد پیروزی گفتمان جهان اسلام
امام جمعه آزادشهر «میدان غزه» و نبرد با جلادان رژیم صهیونیستی را تبلور وحدت محور مقاومت و نماد پیروزی گفتمان جهان اسلام برشمرد.
کد خبر : 880640

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از آزادشهر، چهارشنبه‌های مهدوی این بار با گرامیداشت هفته بسیج به همت بسیج دانشجویی با همکاری بسیج اساتید و کارکنان در مسجد باقرالعلوم دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر و حضور حجت‌الاسلام محمدصالح منصوری امام جمعه آزادشهر و فرماندهان سپاه برگزار شد.

منصوری در این برنامه با تبریک هفته بسیج، گفت: شعار هفته بسیج امسال «بسیج، امید ملت ایران» انتخاب شده که حضور بسیجیان در همه ابعاد و حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و این روحیات فقط در بسیج قابل توسعه و ترویج است و این حضور مصداق بارز امیدآفرینی در میان مردم است.

امام جمعه آزادشهر اظهار کرد: همانطور که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند؛ بسیج شجره طیبه است و امروز می‌بینیم که از هر شاخه و برگ این درخت یک ارزش انقلابی و اسلامی متبلور است.

وی افزود: فلسفه ذاتی تشکیل بسیج خدمت به مردم است و هفته‌ی بسیج یادآور جانفشانی و ایثار غیورمردمان با بصیرت و با ایمان در تمامی عرصه‌های خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این ویژگی در غیر بسیجیان دیده نمی‌شود.

امام جمعه آزادشهر عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نظم حاکم بر بین الملل را که دوقطبی و تک قطبی بود را به چالش کشید و دچار تغییر و تحول کرد، انقلاب اسلامی با پیروزی در دفاع مقدس، اتخاذ برنامه‌های بلند مدت و تقویت بنیه‌های قدرت توانست به یک الگوی شایسته برای منطقه و نظام بین الملل تبدیل و مقدمات پیدایش نظم جدید جهانی و شکل‌گیری تمدن اسلامی را فراهم کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آزادشهر ابراز کرد: همانگونه مقام معظم رهبری شرایط کنونی جهان را دوره انتقالی می‌دانند و از آن با عنوان «پیچ تاریخی» یاد می‌کنند، شرایط امروز انقلاب اسلامی در منطقه و جهان و همچنین شکست صهیونیست‌ها در غزه نشان می‌دهد که نظم نوین جهانی با برتری گفتمان اسلام در حال شکل‌گیری و قدرت پوشالی آمریکای جنایتکار رو به زوال و نابودی است.

امام جمعه آزادشهر «میدان غزه» و نبرد با جلادان رژیم صهیونیستی را تبلور وحدت محور مقاومت و نماد پیروزی گفتمان جهان اسلام دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته