دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 خرداد 1395 - 14:50
در گفت‌وگو با آنا؛

عبداللهی: ابراهیمی از قطر پیشنهاد دارد/ تکلیف مظلومی بعد از بازی با ذوب‌آهن مشخص می‌شود

مشاور سرپرست باشگاه استقلال گفت: هیات مدیره تصمیم گرفته است که تصمیمات در مورد سرمربی فصل بعد استقلال را به بعد از بازی فینال جام حذفی موکول کند و در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست.
کد خبر : 88061

نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تمرینات استقلال تهران برای حضور در بازی فینال جام حذفی مقابل ذوب‌آهن گفت: «یک بازی سخت و حساس مقابل ذوب‌آهن پیش رو داریم و باید با تمام قوا تمرینات خودمان را انجا بدهیم تا با آمادگی بالا برای این بازی مهم آماده شویم. هدف ما قهرمانی در جام حذفی است و بازیکنان استقلال برای رسیدن به این عنوان تمام سعی خودشان را می کنند.»


عبداللهی در خصوص شایعات جدایی امید ابراهیمی از باشگاه استقلال و پیوستنش به یکی از تیم‌های قطری بیان کرد: «ابراهیمی از چند تیم قطری پیشنهاد دارد و ما دوست داریم او برای فصل بعد هم در استقلال بماند. باشگاه به‌دنبال آن است تا جلساتی را با ابراهیمی داشته باشد تا شرایط ماندنش را در استقلال فراهم کند.»


وی در رابطه با آخرین وضعیت پرویز مظلومی و اینکه کدام مربی شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت استقلال برای فصل بعد دارد افزود: «هیات مدیره تصمیم گرفته است که تصمیمات در مورد سرمربی فصل بعد استقلال را به بعد از بازی فینال جام حذفی موکول کند و در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست.»


مشاور سرپرست باشگاه استقلال در مورد لیست بازیکنانی که قرار است در این فصل به استقلال بیایند گفت: «باشگاه استقلال هنوز مذاکره‌ای با هیچ بازیکن انجام نداده‌است و اخبار مطرح شده در مورد پیوستن چند بازیکن به استقلال شایعه است. ما تا شهریور ماه فرصت داریم تا نفرات مدنظر را جذب کنیم و فعلا صحبت در این مورد زود است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته