دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

علیرضا نبی به «مدار بسته» شبکه دو می‌آید

علیرضا نبی به «مدار بسته» شبکه دو می‌آید
هشتمین قسمت برنامه «مدار بسته» به میزبانی علیرضا نبی، دوشنبه ۲۹ آبان روانه آنتن شبکه دو می‌شود.
کد خبر : 880164

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در هشتمین قسمت برنامه «مدار بسته»، علیرضا نبی از کارآفرینان کشورمان در برنامه حضور خواهد داشت.

علیرضا نبی متولد ۱۳۴۷ در مشهد، یکی از کارآفرینان کشورمان است. او کارشناسی ارشد و دکترای رشته اقتصاد بین‌الملل دارد و در حال حاضر کارخانه‌دار و از مشاوران مجمع تشخیص بوده و در کنار کار تدریس، کارشناس صدا و سیما هم هست. او کارخانه‌های متعددی را تأسیس کرده که شرط استخدام کارگران در آن، داشتن سوء پیشینه است.

حسین رفیعی در استودیوی برنامه با این کارآفرین کشورمان درخصوص موضوع «زیرمیزی» به گفت‌وگویی ساختارمند و صمیمانه می‌نشیند تا با چالش‌هایی از پیش تعیین شده، شگفتانه‌ای برای مهمان و مخاطبان این برنامه ترتیب دهد.

همچنین دوربین مخفیِ سطح شهر این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان‌پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شود تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آن‌ها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که هشتمین قسمت آن با حضور علیرضا نبی، دوشنبه ۲۹ آبان ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته